Gå til innhold

Når er det vanelig at magen synker ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det veldig innviduelt ?? fått høre at magen min har sunket litt, men er jo bare i uke 34 .. :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok veldig inviduelt. Hos meg var magen sunket litt for en uke siden, er nå 38+1, og jeg hadde det litt lettere med å puste, og halsbrannen var litt bedre.

Men nå har lillegutten presset seg litt opp av bekkenet igjen, så jeg føler virkelig at magen er LANGT NOK opp..

Har spurt om det samme her inne for noen uker siden, da jeg trodde jeg skulle dø av mangel på plass til lunger og magesekk;) Fikk veldig forsjellige svar. Hos noen synker den tidlig, hos andre synker den ikke i det hele tatt.

Tror du bare skal nyte det hvis magen din har sunket, og det er lettere for deg:)

Skrevet

takk for svar :-) Ble nesten litt beskymra her hehe :-) Trodde den sank sånn rundt før fødsel.. men er jo bare positivt for min del da men tanken på bedre plass til den lille :-)

Skrevet

Min kommer ikke til å synke ifølge jordmor. Hodet er allerede festet og vesla har egentlig ikke mer plass. Begynner på uke 38 i morgen og hodet var festet for en uke siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...