Navychick Skrevet 30. august 2010 #26 Skrevet 30. august 2010 mine favoritter for tiden er: Anabell Kariann Pauline Pernille Victoria Men vi vil gjerne ha et internasjonalt navn Sambo heter Øyvind og han ergrer seg over det når vi er ute å reiser. Syntes det er håpløst å presentere seg
FIFI og blomsterbarna Skrevet 3. september 2010 #29 Skrevet 3. september 2010 Så moro å se Pauline på listen din. Jenta vår heter Kajsa Pauline. hihi Mine topp 5 navn: Kajsa Sara Frida Selma Maja Pauline/Pernille (som mellomnavn) ) Så om vi får ei lita jente neste gang er navnene nesten klare.... vel må bare få overtalt sambo.
Ophiophagus Hannah Skrevet 3. september 2010 #30 Skrevet 3. september 2010 Jenny Torunn Gunhild Ingrid Martha
lilleeli Skrevet 3. september 2010 #31 Skrevet 3. september 2010 Nilja (fordi jenta mi på 2 år hete Nilja Ingrid =) Tindra Ea Tilli Imber Lova Hehe, et ekstra gjor førrhåpentlivis ingenting. Like så mange flere jentenavn enn guttenavn, pussig det der...
Fru Mo med gutt nummer to! Skrevet 3. september 2010 #34 Skrevet 3. september 2010 Akkurat nå: Synne Jenny Marte Frida Guro
LilleBitteliten Skrevet 3. september 2010 #35 Skrevet 3. september 2010 Vanskelig! Kanskje: Olivia Marie Jenny Sara + et jeg ikke vil skrive
B-real Skrevet 5. september 2010 #36 Skrevet 5. september 2010 Nikela Minea Linnea Frida + 1 (slutter ikke på a )
Lucky me <3 Skrevet 6. september 2010 Forfatter #37 Skrevet 6. september 2010 Kjempe mange fine navn her! Flere av mine favoritter er nevnt! Men vi er jo to som skal bli enige om hva prinsessa skal hete
trebarnsmamma84 Skrevet 6. september 2010 #38 Skrevet 6. september 2010 Josefine Elisabeth Anne-Marte Martine Hermine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå