Gå til innhold

Trenger inspirasjon til jentenavn!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Marie

Lovise

Anne (i kombinasjon med ett eller annet mellomnavn)

Pernille

Sigrid

Dette er en her-og-nå-liste, i morgen er den kanskje annerledes. Og dessuten er det mer en liste over navn jeg tenker på å bruke, og da er det oppkalling inn i bildet. Men jeg kan ikke renske hodet mitt og tenke helt uavhengig heller..

Annonse

Åhh de navnene dine "Skumgummimamma" var helt nydelige! Hadde selv lyst på Lilja en stund men siden det er litt for likt Lillian som er ei venninne het og min sambo ikke likte det så droppa vi det.

Kira og Adelia var nye for meg og kjempefine!

Vi har halvveis bestemt oss allerede men jeg tør faktisk ikke si det høyt fordi sist gang sa jeg høyt at hvis jeg fikk ei jente skulle ho hete Sienna...plutselig nå er navnet poppis. Vi fikk en gutt da, han heter Sakarias så den saken er grei men får jeg ei jente nå har jeg funnet et annet navn :-)

Annonse

Takk for det:-) Kira og Adelia er forholdsvis nye for meg også, men da jeg hørte disse navnene falt jeg bare helt for dem. Jeg synes Sakarias er et nydelig navn!! Og har faktisk tenkt på det selv om jeg får en gutt til en gang. Ble veldig nysgjerrig på navnet dere har valgt denne gangen. Lykke til med navnevalg og baby på vei:-) Vennlig hilsen meg:-)

Hmm, ikke så lett, men 5 navn jeg liker godt er:

Sigrid

Vårin

Amalie

Ingrid

Aurora

Vanskelig å velge bare 5... Liker også Amanda. Synes Linnea er fint, men litt for vanlig. Liker også Viola, synes det er et veldig søtt navn, men tror ikke jeg kunne brukt det selv likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...