vurdere1til Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 hvor mange nåler satt di? å hvor? å ikke minst, hadde det noen effekt på deg? var på kontroll på sykhuset i dag, (40+1) jordmor satte det hun kalte for modningsakupungtur, ei nål i hode, ei i hver hånd og ei på hver legg og ei på hver fot. etterpå når vi var i butikken så kjentes det ut som om det låg ett belte helt nederst på magen å stramma, det var ikke direkte vondt men ubehagelig til di grader.... måtte stoppe opp flere ganger for det var så ubehabelig å gå...
2barnsmamma og hestemamma Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Skal ha min første time imårra, så jeg er veldig spent. Er det ubehagelig å sette disse nålene? Lenge har du de på? Jeg er snart 38 uker. Hvor ofte skal du gå å sette disse? Par ganger i uka eller noe?...
☆septemberbarn☆ Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 Hvem setter nålene? Kan man få bestilt seg en time selv eller må man være nære termin? 36 uker og plaget med høyt blodtrykk her.
Vesle mor Skrevet 25. august 2010 #4 Skrevet 25. august 2010 Jeg hadde min første modnings akup. time på mandagen. Er akkuart 1 mnd igjen, men den lille i magen er stor og jeg orker ikke mer snart.. Uansett kunne han sette modnings akup. 4 uker før, men ikke så mange nåler da, og kunne også hjelpe mot alt vannet i kroppen. Merker at han har gjort noe, fordi det jobbet i både ryggen og underlivet på meg. Håper på fødsel om ca 2 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå