Gå til innhold

Nye naboer - gave\oppmerksomhet eller bare tull?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For to mnd siden flyttet inn vi inn i en helt ny tomannsbolig i ett nytt boligfelt... nå er tiden kommet for at den halvdelen vegg i vegg med oss er ferdig og vi får naboer (har jo flere andre naboer i de andre husene) Men tenker det kanskje bli litt spesielt siden det er en tomannsbolig... noe en kan gjøre som en liten oppmerksomhet eller er dette bare rart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg skilte meg og kjøpte en tomannsbolig (og følte meg veldig alene her i verden) kom den søteste gamle damen på døren min med blomster og ønsket meg velkommen til nabolaget. Det varmet veldig og det kommer jeg alltid til å huske.

Ikke rart, bare veldig koselig!

Skrevet

hehe nå såg jeg for meg selv som en gammel dame med stokk på vei over til naboen, hehe :)

Skrevet

Synes det høres kjempekoselig ut! alt for lite av denne type "koslighet"... Positivt!!!

Skrevet

Blomster eller en kurv med muffins blir nok godt mottatt :)

Skrevet

Jeg kjøpte en flaske god Prosecco da vi fikk nye naboer her, det ble de glade for :)

(at det viste seg at hun var gravid og således ikke kunne smake på vinen spilte mindre rolle, tanken var god, og ble mottatt godt!)

Skrevet

ingen som gjør slikt her heller men gidder ikke tenke som alle andre og jeg hadde blitt glad og tror det er en god start på ett godt naboforhold så da må jeg bare finne ut hva jeg skal kjøpe :)

Skrevet

Kjempefin tanke!

Hva med å invitere dem på kaffe på terrassen når det ser ut som de trenger en pause i flyttearbeidet? DET hadde i alle fall jeg satt pris på ;-)

Skrevet

bare koselig :)

en liten tallerken med hjemmebakte cookies el.l. hadde vært bra? billig, og viser masse omtanke, hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...