Gå til innhold

Halvveis allerede gitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke verst:) Noen andre som er det?

Hva har dere kjøpt så langt og har dere vært på ordinær UL?

Jeg skal på UL om 12 dager. Blir spennende å se om det er ei jente eller gutt denne gangen.

Av ting har vi kjøpt bilsete, vogn og litt tøy. Men venter med det meste til vi vet kjønnet siden vi har jente fra før av så har masse babytøy:)

Videoannonse
Annonse
Gjest ________
Skrevet

var halvveis på tirsdag :) men jeg synes at tiden har gått sakte, i følge siste mensturasjonhadde jeg jo vært 23+5 nå, men er bare 20 +1 :D, men nå kan jeg på en måte begynne å telle ned dagen til termin, ikke lenge til det bare er hundre dager igjen!

FIkk vite at det var gutt på UL og siden jeg er førstegangs har jeg bare kjøpt nøytrale klær til nå, men stoler på at ul viste riktig kjønn og har derfor kjøpt to sengesett + 2 laken og tisselaken i lyseblått, dun dyner i 60x80 og 80x100 + pute (var -30% på kid og princess sist uke) så har jeg kjøpt små utstyr som:

stellematte, ammepute, hånduker, kluter, lammeskinn, babybjörn bære sele og 2 myke babytepper

Av klær er det nå 1 par baby uggs, ulldress fra nøstebarn, en bjørnedress, 3 sparkebukser, 2 bukser og 6 bodyer som er kjempesøt og litt sokker,luer osv :)

synes det er koselig å kjøpe litt etter litt, men skal på storshopping i sverige i midten av oktober så da kommer vel vogn, seng, vippestol og bilsete på plass :)

så tror jeg at jeg må kjøpe lammeull ammeinlegg snart fordi brystene lekker... hehe

Skrevet

Jeg er også halvveis,ble det igår. Og sliter med luft i magen i dag,bare så vondt da.

Har ikke kjöpt så mye enda,noen få bodyer og slikt.Her jeg bor har de ikke begynt med tykkere klär enda. Men tenkte at vi skulle ta oss en liten handle tur nå i september. Bor i sverige og har fått beskjed om at man må bestille vogn 3 måneder för. Og så driver mamma på å strikker kjöre dress til babyen + noen andre også strikker noen tepper. Vi må også kjöpe nöytrale klär,jeg vet kjönn men pappaen vet det ikke Men det går helt sikkert bra. Håper jeg kan få bort denne luften sånn at jeg kan nyte ukene fremover.

Skrevet

Er og litt over halvveis :) Hadde før UL kjøpt nøytrale klær, og noen småting. Pluss barnevogn. Fikk på UL vite at det var jente så nå har det blitt kjøpt litt rosa tøy ja. Fant en smokke i dag, som sto pappajente på.. Måtte bare kjøpe den. Gleder meg til å vise kjæresten den :)

Skrevet

2 uker til halvveis :)

Skal på ul om 6 dager så venter til da før jeg handler mer :) Har kjøpt ett par bodyer og noen bukser, men vil vente til etter ul :)

Skrevet

Har en uke igjen til jeg runder halvveis:) Og har ikke kjøpt noen ting egentlig....hehe, jo en body der det står I love dad:) Så jeg kjente jeg nesten ble litt stresset jeg når jeg leste om hun som hadde kjøpt så mye alt:)

Men vi mistet i uke 19 for litt over et år siden. Så det er liksom nå først de siste ukene jeg har turt og tro at dette kanskje skal gå bra......kjenner derfor at jeg ikke er kommet så langt i tankene at jeg har planlagt så mye, hvis dere forstår meg:)

Klart jeg drømmer, så det blir vel litt shopping ut i neste mnd. vil jeg tro, blir vel en tur til Sverige å se på vogn og annet utstyr:)

Klem fra meg:)

Skrevet

Jeg var halvveis igår....endelig!!! He he... Vi var på UL 9.august og vi venter en liten gutt.

Har kjøpt:

bilsete, kommode, stellebord, reiseseng, sprinkelseng, sengetøy + litt småstæsj.Mangler egentlig bare vogna som vi skal hente i sverige til uka, og litt mer småting som helsetepper og badesaker, stellesaker etc...og litt klær da...

MEN jeg har jo god tid....en stund igjen til den lille kommer.....

Greit å kjøpe litt etter litt, med tanke på penger....

Skrevet

ser dere har handlet litt allerede ja:) morsomt å handle inn til førstemann. Vi har det meste så trenger bare hovedtingene som seng, bilsete og vogn. Og vi har jo alle de tingene nå så:)

Enig med det merethe85 at det er greit å få spre tingene utover flere lønninger. Pluss at man kan få mye på salg:)

Skrevet

Hei hei:)

Jeg er 21 uker i dag:) Venter ei lita jente:) Jeg har ikke kjøpt noe enda, men dette er nr 4. Det sier seg jo sjøl, at vi har det meste.

Uansett er det jo alltid gøy å kjøpe noe nytt..... noe skjønt tøy o.l.

Lykke til videre, kos deg:)

Skrevet

Hei!

Jeg er halvveis om en uke :-) gleder meg til å kunne begynne nedtelling, synes også tiden går litt sakte.

Koser meg med å se etter ting til babyen, vi fikk vite om mandagen at det er en gutt. Så stoler på at det er riktig. :-)

Vi har kjøpt: stellekommode, seng, leandervugge, leketeppe også litt småtteri.

Noe klær, har også fått litt klær og sengetøy i gave.

Vi driver å pusser opp det som skal bli barnerom om dagen, og det er så koselig å holde på med!

Jeg har termin i januar, og tenker at etter julen er man som regel veldig tømt fot penger... så derfor vill jeg gjerne få kjøpt så mye som mulig ganske tidlig. Så ikke alt kommer på nyåret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...