gutt 08, februar11 høygravid!! Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 og alt så perfekt ut:) en livlig liten baby som hadde det helt fint i magen min. etter 4 dagers blødning med friskt blod var jeg mildt sagt litt nervøs. men alt stod bra til og legen kunne med stor sikkerhet si at det er en liten gutt til vi venter!!! storebror på to er kjempe stolt:) mest sannsynlig var det enten slimhinner, eller ett hjørne av morkaken som hadde løsnet, så skal ta det med ro i en uke.. en liten solskonnshistorie til dere som opplever eller er redde for blødning:) er i uke 16 forresten:)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 Så godt og høre at alt står til med deg og lille gull:) Hadde selv en blødning i uke 17 og kjente hjerte mitt nesten stoppet der og da!! Ringte Føden og fikk komme ned og høre hjertelyden og da kunne jeg puste lettet ut:) Og UL en dag senere viste et levende foster, og glad var jeg for det:)))) Koz deg videre i svangerskapet:) Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå