Frk Fjong Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 "..sa far og mor til meg..." Jepp! For det gjør jeg virkelig i dag! 11 dager på overtid og i morgen er det igangsetting! Juuhuu... Endelig!! Selv om jeg ble slått på målstreken i går, av en venninne som hadde termin etter meg, er jeg ikke bitter og sur i dag. Jeg føler jeg oser over av energi, og huset er allerede ferdig vasket og klart! Jeg har hundre ting på To-do-listen for i dag, og håper det kan gi lillemor et lite puff til å sette kroppen i gang av seg selv før morgendagen ser lyset! I dag tidlig gikk også endelig slimproppen, sammen med en liten sporblødning! Jeg føler jeg er i mitt ESS, og er full av adrenalin! Ønsk meg lykke til! Håper selvfølgelig at fødselen rekker å sette i gang av seg selv
☆septemberbarn☆ Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Lykke til Bare 30 dager til det er min tur..Ahh, så lenge å vente.. :-)
Gjest Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 Så bra at du holder motet oppe!! Tenk, i morgen (forhåpentligvis) blir du mamma... ahh.. DET må være rart å tenke på. Du vet liksom at DA er det igang og ikke lenge til dere treffer den lille... KOS dere masse masse i kveld! Masse lykke til!!!
Rosa Mirabella Skrevet 25. august 2010 #4 Skrevet 25. august 2010 For en herlig innstilling:) Jeg likte virkelig innlegget ditt:) Ønsker deg masse lykke til!!! <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå