Gå til innhold

Blææh... (*syte syte*)

Anbefalte innlegg

Skrevet

sorry.. jeg må bare få det ut, for gubben er på jobb og han blir sur om jeg ringer han bare for å si dette........ (skjønner han godt da.. hehe, han prøver jo å jobbe.....) .. og jeg kjeder meg en god del........

Jeg er 32 +3 i dag, og jenta inni magen har snudd seg.. og det føles som hun går skikkelig inn for å komme seg ned i bekkenet og feste seg og hele pakka, for hun sparker skikkelig fra i ribbeina mine og det kjennes som hun svømmer sinnsykt nedover.... (dette er bilder jeg gjør meg mens jeg sitter her og kjenner på bevegelsene.. hehe :P)

..og i tillegg er jeg så intenst forkjøla!!!

så når jeg får spark i ribbeina så det presser på de stakkars, slimfylte lungene mine så syns jeg veldig synd på meg selv...... Spesielt når det blir etterfulgt av en intens hoste og "astmapust".. jeg har ikke astma altså, men jeg bare kaller sånn gromsete pusting astmapust.. er oppvokst med en bestemor med astma og hun puster sånn når hun blir sliten...

hehehe, sorry at jeg plager dere med dette, folkens, men det var litt godt å få sagt det... hehehehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ah!!! En tråd i min smak:S Syns synd på deg, så jeg skal fortelle om min FAN(')TAstiske dag....(kamuflert banning....)

Jeg har hatt tidenes verste dag på laaaaaang tid. Null søvn i natt siden tulla i magen har drevet med et av sine "helaftens show", var i ugrei form fra jeg stod opp for å få skolejenta avgårde til jeg sloknet på sofaen noen timer senere. Våknet en times tid før hun kom hjem med bussen. Den timen var ok. Jentungen ble skikkelig hissig da jeg sa at hun ikke kunne reise bort på besøk hos ei klassevenninne siden jeg skulle på jobb 30 minutter senere. Irritert over en trassen 10åring kom jeg meg noe sent avgårde hjemmefra, havnet i UP's søkelys der jeg fikk 2900,- i fartsbot...på vei til jobb. Jobbkvelden var ikke bedre (hjemmesykepleien), et skikkelig kjør som inkluderte å vaske opp både oppkast og diare, gud vet hvor mange turer inn til kontoret for å rette opp i medisiner til brukerne,bensintom bil, tiltaksløse pårørende etc etc og en kollega som hele tiden skulle kødde med meg...Sorry buddy, wrong day!

Vel hjemme: Home sweet home!!!... trodde jeg. Typen var ikke happy, han hadde fått beskjed om at han mistet jobben...10-15 til må gå i løpet av de neste månedene...

Noen dager....skulle man ha blitt under dyna.

Skrevet

Jeg forstår deg sååååå utrolig godt!!! Blææh!

Er i nøyaktig samme situasjon: i uke 31 og er også intest forkjøla... Og jeg HAR astma, noe som ikke akkurat hjelper på den derre grumsepusten. Men jeg har Bricanyl da, som jeg tar når jeg absolutt MÅ. Selv om jeg ikke liker å ta den mens jeg er gravid, men det hjelper så jeg får puste skikkelig (prioriteringssak)... Snørrer, hoster svære slimklædder og har hatt feber i to døgn nå. Tror febern er litt bedre, men er allikevel skikkelig svimete...

Har også en i magen som sparker nå innmari. I går lå han en halv dag med beina nedover - han trampa helt sinnsykt ned i bekkenet og det kjentes ut som han hadde tenkt å tråkke seg GJENNOM alt som var - helt forjævlig vondt. Nå har han heldigvis hodet nedover igjen, men det stikker fremdeles no sinnsykt når han sparker ifra...

Sukk, det ække så greit!!! ;) Men vi blir vel friske snart, så blir de andre plagene våre litt mer tålelige igjen hehe. Masse god bedring til deg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...