Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, er ny her på forumet..har lest en del på ulike forum, og bestemte meg endelig til å melde meg inn..kort fortalt; 29 år gammel,gift, prøvd i 2 år, har hatt full utredning + lap (nå i juli), og venter nå på svar fra ullevål angående oppstart for IVF. Denne ventingen er så vanskelig..har ringt og fått i svar at jeg vil få brev i semptember! noen som kan fortelle meg litt om prossessen videre? og er det flere som venter..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, har akkurat gått gjennom samme prosessen gjennom St.olavs. Jeg måtte dit på samtale i mai og begynte dermed med metformin frem til august hvor jeg startet behandling med sprøyter. Ble noe venting i Trondheim hvor jeg måtte øke medisinering, tok ut 7 egg..hvor 4 ble fint befruktet. Så nå er vi spente på om testen om 14 dager er positiv. Masse lykke til :)

Skrevet

takk:) Håper på alt det beste for deg også! lykke til. Dagene blir så lange når du går rundt og venter...!

Skrevet

er det noen som vet om det er lang ventetid for oppstart etter at man har fått dette brevet? sitter og leser så mye forskjellig på nettet..og harattpåtil uregelmessig mens..:(

Skrevet

Hei!

Fikk brev fra ullevå idag jeg da, så happy.

Der lå den endel blodprøver en skal ta. Noen av disse prøvene regner jeg med at tar en uke får en får svar på. Så sa hun på ullevål at man ikke trengte å vente på svar fra med genetikk for å starte opp, da disse som regel tar 8 uker.

Tenke jeg skulle ringe i morgen å spørre om jeg kan melde mens, siden jeg fikk den på søndag og dag 21, blir jo ikke før 11 sept da oppstart av medisinene blir og da regner jeg med at svar på blodprøver foreligger. Men det står at de kan be deg vente og ringe inn neste mens da de kan ha mange inne den mnd.

Skrevet

så bra! happy for u! Håper ikke brevet mitt kommer slutten av september..det er så lenge til..ja,ring og hør. best of luck!

• 2 uker senere...
Skrevet

dytter denne litt opp jeg..jeg har tenkt å ta en uke eller to ferie i september, men lurer på om noen kan fortelle meg prosessen etter at man har fått brevet? hva står det i det brevet...? har forsatt ikke fått mens, og vil jo at den forsatt ikke kommer til jeg får brevet!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...