Gå til innhold

20kg vekk til 1. mars. Anonymgruppas slanketråd.


HeIvetes-Magda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje vi skal oppdatere med hva vi spiser og? Vi trenger ikke å veie, men det er veldig effektivt å skrive opp hva man putter i seg for å slippe å mumse godis. Er jo ingen som vil skrive opp en stor plate melkesjokolade;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få være med...?

Supert initiativ forresten :)

Jeg veier 84 kg og er 158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spist hittil idag:

Kl. 08.00: 1 stk banan, en stk rosinbolle, en stk liten cafe latte fra maskin (Å for en sunn frokost..)

 

Kl. 12.15: Ca. 100g salat m/brokkoli, blomkål, isbergsalat, tunfisk, hjemmelaget dressing av matyoghurt.

 

Inntatt 0,5l 7 up free og 0,5l pepsi max.

 

Prøver å få bukt med sukkeravhengigheten min, og pepsi max avhengigheten min også.

 

Dette var jo virkelig ikke sunt inntak av mat...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra om vi kan ta hele dager når vi oppdaterer hva vi har spist, slik at det blir litt bedre oppsett. Haha, nå blir jeg sjefete gitt:p

 

Er det sånn at alle her skal ned 20kg?

 

Jeg har forresten en matblogg, hvis dere trenger inspirasjon og slikt. Den er helt ny, men skal oppdatere daglig. http://matmonsteret.wordpress.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at det ble med noen :-))

Håper at alle blir med til slutt og at vi når våre mål...

Helvetes-Magda,- jeg skal ned 20 kg i første omgang ,og så får vi se om det blir mere når jeg kommer dit !!!

Denne uka har jeg vært ganske så flink med maten ,men ikke med trimminga :-\

Spiser for det meste hjemmebakt knekkebrød med hvitost.

Og spiser det resten av familien spiser til middag :-)

 

Ble forresten litt frustret i går kveld når sambon tok fram potetgull...men klarte å stå imot :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg også være med?

Jeg begynte 18.mai. Har gått ned 10,6 kg til nå. Vil gjerne ned 20 kg til.

 

Jeg er 169 cm, veide nå sist 89,6 kg. Vil gjerne ned til rett under 70 kg.

Jeg følger litt noka dietten da. Får jeg fortsatt være med??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle får bli med, regner jeg med:) Men tenkte bare det var greit å ha ett felles mål, altså 20kg. For da klarer vi å holde tritt med hverandre, og det blir litt konkurranseinnstilt:) hehehe

 

Jeg har godteridag på fredager, og igår åt jeg 150g smågodt. Det var deilig, men ble litt kvalm tilslutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vil så gjerne ned 20 kg!!

 

Har ikke noen godteridager, men det hender jeg har besøk på kvelden, og at vi har middag da. Selvfølgelig litt lettere middag eller ikke middagmat til middag da.

 

Skal vi legge inn hva vi spiser hver dag? Men ikke vekt?

Har jeg da forstått rett?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Jeg kommer ikke til å legge inn hva jeg spiser hver dag.. Men startvekt og dagens vekt hver mandag.....

Og ellers kommer jeg til å skrive hvis jeg strever eller er stolt over meg selv.

Like viktig som hva vi spiser er vel om vi får rørt oss litt... Lurt med litt motivasjon der å :-))

 

 

Jeg har heller ikke noen godteridag, men spires lørdagsmat ilag med resten av familien....

 

Og alle som vil kan få værra med ,og så prøver vi å få me alle til mål....

"ROP" på meg hvis jeg fallerav en stund,for NÅ skal jeg klare det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan vel forsåvidt legge inn akkurat hva vi vil, men vekt er vel litt gøy. Håper alle skriver matdagbok uansett om de legger den ut eller ikke, det er kjempeviktig å skrive det.

 

Jeg sykler to mil hver dag, det har jeg gjort i ett år. Nå prøver jeg bare å få opp joggekondisen. Skal ut på sykkeltur nå straks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veiedag på tirsdag, så kommer tilbake med den da =)

 

Det blir gøy å se dette her =) =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag veiedag for meg :-\

23.aug 88 kg

30.aug 87.2 kg

 

Ned 0.8 kg......

Kan ikke si at jeg hoppet i taket, men med samme nedgang pr uke vil jeg nå målet med god margin :-)

 

Og deinn her uka SKAL jeg trene :-)

 

Lykke til til dere andre .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23.08: 83,8 kg

30.08: 82,6 kg

 

Har gått ned litt, men har en mistanke om at det også skyldtes "tante"-besøk.

 

Må ellers få tipse dere om zumba som treningsform. Makan til effektiv og gøy trening :)) Forbrente hele 863 kca ved forrige treningsøkt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med, kan jeg det?

 

Jeg trenger litt ekstra motivasjon, jeg stinker skikkelig på dette ned-i-vekt greiene..

 

Er 174 cm høy og veier 82 kilo.

Vil gjerne ned til 63 kilo som var det jeg veide for fire barn siden ;)

 

Sliter med en betennelse under foten, så min favoritttrim som er lange turer i skogen utgår for en periode, men prøver å være aktiv likevel. Noen sit-ups, trene litt med strikk på overarmene, rokkering osv er jo også mosjon..

 

Min store synd er småspising mellom måltidene, så jeg må virkelig prøve å få en bedre struktur på dagene mine med regelmessige måltider. Bruker Grethe Roede sine gratis-sider til å regne ut hva jeg får i meg av kalorier med ujevne mellomrom, skal prøve legge inn hver dag. Blir gjerne noen aha-opplevelser da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt nok av mine egne problemer å tenke på denne uka, så har blitt lite veiing og slik, men har tatt meg i sammen.

Svømte 1000m igår, og var på vekta idag. Den viste 88,6kg.

 

Det betyr at jeg har gått ned 1 kg på 1 1/2 uke, og totalt 11,6kg siden jeg startet, og 1 kg siden jeg heiv meg på her =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veier meg på fredager jeg, synes det er greit å gjøre det før helgas utskeielser ;)

 

Startvekt 82 kilo.

I dag 80,8 kilo.

 

Minus 1,2 kilo!!!!

 

Jippi :)

 

Men må vel innrømme at jeg hadde et døgn med diare og et døgn med feber etterpå, så jeg mistet litt vann og diverse der. Får se hvordan neste uke går, prøver å ikke gå opp igjen nå som jeg er frisk igjen..

 

Målte meg rundt magen i dag også (på det tykkeste), det er det som er hovedproblemet og komplekset mitt, så alle cm jeg kan minske der er jeg kjempeglad for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De her går tregt :-(

Og skuffende dårlig resultat i går--- bare 200 gr ned....:-(

Sjøl om eig hi trena ein del å....

Men satser på at det forsvinner litt denne uka !!!

 

23.aug 88 kg

30.aug 87.2 kg

6.sept 87 kg

 

Lurt å måle seg da,for det kan være slik at det forsvinner noen cm sjøl om vekta står stille :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du trener mye går du opp, fordi muskelmassen øker og den veier som kjent mer enn fett. Jo mer muskelmasse du får, jo mer fett forsvinner fordi muskelmassen tærer på fettet.

 

Jeg har gått opp etter helgens konfirmasjon, og er ikke bra i magen i det heletatt. Derfor venter jeg med å veie meg til vannet er ute av kroppen og all lufta er ute. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...