iok med sønn <3 Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 .... men gjør kanskje som meg, bruker MYE mer penger og kjøper mye mer til babyen enn hva du i utgangspunktet hadde tenkt... Ja, må jo ha noe å gjøre når man er 11 dager over... så jeg shopper da... Både på nette, å på senteret... Så han har nok fått et tilskudd av litt ekstra ting, og jeg er noen og tusen kroner fattigere på få dager Hehe... Men i morgen skal vi på sykehuset <3<3<3 ÅÅÅhh... jeg er super spent! Så da måtte jeg jo handle litt druer og sjokolade og god drikke til å ha der... åsså... Ja, nei det blir litt mye rart... I går ble det mye pynteting og planlegging av gutterommet og ullboddy som jeg kjøpte som feilvare. Kan nesten ikke se hva som er feil på de, så er det mye billigere også, så da her jeg det å gitt Samtidig har jeg sendt ut ting jeg har tenkt å kjøpe etterhvert, som vi evt kan ønske oss av besteforeldre. Det er bestemor Anne (min stemor) så er veldig ivri på å handle enda mer! Det er bare så kjempe koslig at hun er så involvert og jeg merker godt at hun gleder seg Og ikke minst satte hun nok stor pris på å bli kaldt noe annet enn bare anne... så mamma er mormor, og pappa er bestefar, svigers er farmor og farfar tror jeg... ellers kan de godt være bestemor og bestefar de også... Det får samboer bestemme... hehe.. Han foreslo allerbestemor, og allerbestefar..hehe.. Jaja... etter min lille shoppingrunde blir jeg heeeeeeeeeeelt kake, så det spørs om det blir en liten høneblund på meg igjen... Får vel bare sove nå mens jeg kan, selv om det ikke er noe særlig å ligge verken ene eller andre veien... Tenk da, snart kan jeg ligge uten å få ondt, ligge på magen (ikke det at jeg pleide d før, men kanskje jeg føler behovet nå ), på ryggen, på sidene uten å verke Det skal bli godt! Å ikke minst sleppe å rulle seg ut av senga hehe... Litt å se fram til nå ja Gleder meg veldig! Og er veldig spent! Hvordan er det å bli satt igang liksom? Noen som har noen tips og råd, så er det bare å slenge de på
lucky.nr.4 Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 kjenner meg litt igjen i dette fenomenet me shopping ja =) er ikke kommet til full termin ennå, men tålmodigheten er slutt og nå venter vi spennt hver dag.. forige svangerskap gikk vannet alt for tilig (7uker før UL termin) så jeg ble satt igang pga infeksjon.. de sa at denne fødsels opplevesen som jeg hadde ikke er av det vanlige slaget, så ikke la deg skremme.. det gjorde ikke jeg =) jeg kom på sykehuset og var fullt modnet, så jeg slapp vaginal modnings pille (som en stikkpille vaginalt så vidt jeg forsto) hadde gode rier pga av vann avgangen, men fikk drypp via veneflon i handen for å gjøre de me effektive.. etter noen dager med slitsomme rier konkluderte de i at et KS var på tide, men dette var jeg langt fra enig i, så jeg gikk enda noen dager.. men så fallt pulsen til baby under riene, så de sa at det va nå på tide å sette inn en epidural slik at de (dersom de MÅTTE) kunne ta baby med haste snitt og jeg ville fortsatt få være våken.. dette gikk jeg med på... Men selvfølgelig så ble det gjort en sykehustabbe og satte feil på epiduralen (mengden veske) så jeg ble totalbedøvet og lå i min egen tåkedis i noen timer, men de var snare med å skru opp dryppet slik at riene kom så sterke og hyppige som mulig (dette var jo greit for meg, for jeg kjennte ingenting) sovnet faktisk av gjorde jeg... Etter noen få timer kom baby.. grusom opplevelse egentlig, for vi fikk ikke sett den før de rushet den med seg.. men heldigvis var h*n uskadd og i go form men var uhyggelig å bare bli liggende der i uvisshet.. Men idag.. fødeklar som jeg er.. gleder jeg meg til fødsel.. er alt snakk om igangsettelse, og jeg tenker at det hadde vært veldig greit... for som regel så kommer riene av seg selv når de tar vannet... er du moden og delvis åpnet kan de ta vannet.. da går det som en lek skal du se Bare kos deg med tanken på hvor hærlig det skal bli å få lille gutten din hjem <3
Frk Fjong Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 Ååå.. så godt å se at du fortsatt er her Her flommer energien over i dag, og hele leiligheten er vasket fra topp til tå, og senga til lillemor er flyttet inn på vårt soverom! Har fått gjort SÅÅ masse i dag.. og virkelig vert i slaget! I morgen er det vår tur, om det ikke skjer i natt...?!!? Sitter faktisk her å tar tiden nå..og slimproppen gikk i dag tidlig... SÅ kan jo håpe at det skjer av seg selv... Gleder meg sånn til å se lille gull nå.. selv om jeg gruer meg som en hest til å bli satt i gang..!! Har allerede blitt slått på målstreken av 2 venninner siste døgnet, så NÅ må det vel være min tur
iok med sønn <3 Skrevet 25. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2010 Er du her enda altså? Ja, nå er det vår tur! Bra du kanskje er i gang av deg selv da Blir spennende dette Masse lykke til vertfall. Blir hærlig når lille tuppa di er ute Håper jeg hører fra deg når du er komt hjem og ting har roa seg. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå