Gå til innhold

Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev i går at jeg kjente lite liv fra tulla, og det hadde ikke tatt seg opp løpet av natten og morgenen, så jeg reiste til KK for sjekk.

Hun hadde det egentlig ganske fint, vokste som hun skulle osv. Men hun var rolig, og ga bare fra seg spark om hun ble provosert til det.

Under ultralyden viste det seg også at hun var liten rundt magen. (slank). Hun hadde ikke rette målet rundt magen i forhold til hodet...

Hva kan det bety? De ville ha meg opp på ny kontroll om 2 uker for å se om det bedret seg...

Hadde så vondt for å sitte med min isjas og bekkenløsning at jeg ville bare bli ferdig med alt.. Og sitter nå her og har masse spørsmål...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen???

Skrevet

Skulle ønske jeg kunne hjelpe deg, men jeg vet ikke. Men det virker som du får god oppfølging. Det er bra. Håper noen vet mer enn meg her inne ... !

Skrevet

Hvor langt er du på vei? Hvis det fortsetter å være lite liv, ville jeg fått ny kontroll igjen RASKT! Las ei anna ei der færre bevegelser betydde mistrivsel hos barnet, og de fikk heldigvis tatt keisersnitt før det var for seint... Så ikke gå og vær bekymra, krev nøyere oppfølging!! Mors følelse er veldig ofte riktig, så det må tas hensyn til det!!!

Lykke til!!

Skrevet

jeg er enig med Sesilia! :)

Skrevet

jeg er 34+1

Skrevet

og i kveld har hun turn oppvisning.... men følger NØYE med...

Skrevet

Så deilig!!! :) Men fortsett å følge med, du, og ikke nøl med å ringe sykehuset igjen!

Skrevet

Will do! Og takk for råd og tips...

Skrevet

Enig med de over her.

Ring føden så fort du blir bekymret igjen! Ikke vær redd for å være "til bry" eller å mase!

MYE bedre å sjekke en gang for mye enn for lite!!!!

(og du kan IKKE gå 2 uker med lite liv uten sjekk igjen altså!)

Godt du kjenner masse i kveld! :):) Bare å følge med!:)

Skrevet

Tusen takk!!!!! Jeg og synes det er mye... Snakket med mammaen min som er sykepleier... og hun sa det var skremmende at de satte meg opp på kontroll om to uker når baby er rolig og har liten mage... det tydet jo på at ikke alt var som det stemte!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...