FrøkenFrydefull Skrevet 25. august 2010 #1 Del Skrevet 25. august 2010 Hei:) jeg er ei jente på 30 år som bor i Trondheim. Har mye erfaring med barn; både jobbmessig og privat, men har ikke egne barn.Har meldt meg inn her for å kanskje komme i kontakt med deg/dere som kunne ha behov for- og lyst på litt fri/egentid, men som kanskje ikke har familie/venner som har mulighet til å stille som barnevakt. Kunne tenkt meg å bli fast barnevakt (ettermiddag /kveld i første omgang) men det kan vi komme tilbake til. (Kan stille med referanser og politiattest hvis det er ønskelig:) Du/dere lurer kanskje på hvorfor jeg tilbyr meg å passe dine/deres barn? Svaret på det er at jeg stortrives sammen med barn, og så lenge jeg ikke har egne- så har jeg tid "til overs" (som kanskje ikke andre med barn eller med fulle jobber- har? Bare svar meg i forumet her,eller i en privat melding til meg hvis du/dere er interessert. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142240373-bor-du-i-trondheim-med-behov-for-barnevakt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå