mille260 Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 noen som har vært på maaigaard klinikken.Fikk vite av gynekologen at det ikke var ventetid der.2 uker siden æ var hos gyn og har ikke hørt noe.Begynner å bli veldig utolmodig:)
LUKAS Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Jeg har vært på maaigaard. Kom så langt som til ultralyd og klar for inseminasjonen. Men hadde for mange egg pga hormonkur, så da ble det ingenting av det. Men virker som kjempe profesjonellt personal, det som er litt stilig er at du kan se på en skjerm som henger på veggen hvordan det ligger ann der nede på ultralyden. Hyggelig venterom med all mulig forfriskninger. Slikkepinne til barn som evnt måtte være med. Posetiv erfaring. Det eneste for min del er at jeg syntes det er litt langt og kjøre, når man ikke liker og kjøre:)
Litj-Karin Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 Jeg har vært der, og det kan trygt anbefales. Dyktige ansatte, god atmosfære og opplevde at jeg var i trygge hender. Har vært på klinikken 3 ganger, og syns det var greit å komme seg dit i tide. Tok fly til København og videre til Århus. Sitter nå med en liten kul i magen og blir forhåpentligvis mamma i januar.
mille260 Skrevet 25. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2010 tok det lang tid fra du ble henvist til dere måtte ned til samtale?
Trappetroll Skrevet 4. september 2010 #5 Skrevet 4. september 2010 Vi har vært på Maigaard, og er selvfølgelig strålende fornøyd. Har en gutt på snart 2 år og venter ei jente nå i september:) Husker fra 1. svangerskap at jeg gikk å ventet på å høre noe fra maigaard, og da jeg fikk en blødning ringte jeg ned for å høre hvordan det lå ann, om jeg kunne starte på pergo, eller måtte vente til neste mnd. Da fikk jeg beskjed at jeg bare skulle starte og at de var klare til å ta imot meg. Så hadde jeg vært deg, så hadde jeg ringt ned. De er super hyggelige og du vil bli godt mottat:) Lykke til!!
mille260 Skrevet 4. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2010 fikk mensen på torsdag så nå er det vel for seint..Venter på at pergo skal komme men ser ut som at det ikke kommer før i uke 38 så kan vl ikke ned før midisinene har kommet.. venter på svar. Gynen i norge hadde ikke sendt henvisningen så har venta i 3 uker til ingen nytte men nå kan det ikke være like før vi hører noe!!Gleder meg og gruer meg.Redd for at det ikke skal sitte og må igjennom flere ganger.. Mange forsøk hadde du før det satt?
Trappetroll Skrevet 4. september 2010 #7 Skrevet 4. september 2010 Jeg hadde 4 forsøk før jeg ble gravid med sønnen vår, og kona mi ble gravid på 3 forsøk. Så vi har vært veldig heldige. Har hatt noen kjempe fine turer til DK. De fleste må jo ha flere turer før enn blir gravide. Tror ikke du trener å grue deg, vi synes ihvertfall prøveperioden var ei fantastisk tid, som vi har gode minner fra. Maigaard tar godt vare på deg:)
mille260 Skrevet 5. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 5. september 2010 håper jeg er like heldige som dere:) Kjenner dette blir spennende.Klarer liksom ikke ikke å sitte og bare å vente..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå