smilan Skrevet 21. september 2010 #26 Skrevet 21. september 2010 Tulla mi er 18 mnd og kan veldig mye. Blir paff hver gang hun gjør noe jeg ikke trodde hun kunne.. Jeg kan vel ikke skryte på meg at jeg har et barn som kan de fleste ord, men til daglig bruker hun mamma æsj tutuut natta hei hallaaa hade bæ pssss (pus) husj tyty (om hun hører en lyd) Esøy (veslemøy)
Lilli med småtrolla Skrevet 21. september 2010 #27 Skrevet 21. september 2010 Jenta vår er straks 12 mnd. Hun sier: Bø, Mø, Dokka, Pus, Voff, Pappa, Mamma, Pe = Onkel Per, kokka = klokka, tutte og bæ.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #28 Skrevet 21. september 2010 Snuppa kan: Mamma/pappa Se, se der Hei,hallo,hadet Nei,ja gakk gakk,bæ,jau(mjau) Te(ein gang te) Ta deg(vet ikke va det helt betyr) Pass(flytt deg) Ellers babler hun mye rart:P noe høres ut som ord innimellom.
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 21. september 2010 #29 Skrevet 21. september 2010 Sønnen vår på 16,5 mnd sier Hei Borte Pute Bøtte Potte Pus Vov-vov Pip-pip Æsj "Tat" (takk) mjau Bæ Tut-tut Nam-nam Baby Opp! (betyr både at han vil opp og ned) han sa tidligere mamma og pappa men gjør ikke det lenger. Ellers har han mange lyder og uttrykk som vi foreldre forstår, men som ingen andre kan skjønne :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå