Gå til innhold

Skal til London

nic68

Anbefalte innlegg

Da har jeg bestilt time i London for både Duotest og forstervannsprøve (CVS) Jeg klarer ikke å vente til uke 15 i Norge for fostervannsprøve. I tillegg kan det gå flere uker før resultatene er klare. (er straks 42)Tanken på å ta en så vanskelig avgjørelse så langt ut i svangerskapet hvis noe skulle være alvorlig feil med fosteret er utenkelig.

Jeg resier ved 11+3 dager og får svar i løpet av 2-3 dager. Håper og håper at alt er bra med magen men skjønner at det er en liten risiko her.

Skulle gjerne bare hoppet over de første 5 månedene og vite at alt er bra! Hadde det ikke slik i de andre graviditetene, men det er noen år siden sist :-)

Fortsetter under...

Hei igjen, samme anonym som rett over. Jeg fikk gladtelefonen allerede nå like før kl. 20:00, bare litt over ett døgn etter prøven; fosteret har ikke Downs eller de to andre farlige trimosomiene og alt ser bra ut. De dyrker prøvene videre for å sjekke alle kromosomene og det tar ca 6-10 dager :-))))). Fikk også vite at det er en gutt :-D!!!!!

Annonse

Til Anonym kl 16:47

Så fantastisk at du fikk et positivt svar.J eg har selv og fått negative blodprøveresultat men UL så alt normalt ut så jeg håper veldig på at det går, men er veldig nervøs. Tok MKP på onsdag så nå er det bare å vente.

Du sier du fikk svært dårlige resultater på blodprøve og deretter ble risiko redusert til 1/1000 etter UL, hva var resultatet på blodprøvene dine? Jeg forstår ikke disse utregningene helt jeg.. Er så nervøs, sover ikke og har smerter overalt :-(

Hei, det er anonym 16:47 her :

Jeg fikk 1/51 på Downs i hvertfall og totalen ble altså 1/1000 fordi UL var bra :-).

Til Suverent:

Jeg betalte £450 (like under 4500,-) for både duotest og morkakeprøven tilsammen og bet. 578,- t/r med Norwegian fra Gardermoen til Gatwick, så prisen er det ikke noe å si på. Hyggelig med litt shopping også ;-)!

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...