Gå til innhold

Var hos JM på mandag :)

Anbefalte innlegg

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn
Skrevet

Gjorde godt å få høre hjertet til lille <3, enda det tok sin tid å finne, da morkaka ligger på fremmerevegg! :)

Fant ut at enda jeg "kun" er i uke 14/15, så ligger livmora mi like høyt som hos de som er i uke 17/18! Er jo ikke noe galt eller noe, var jo på UL i forige uke, og der så vi at lille hadde god plass rundt seg.

Men hadde det ikke vært for tideligere UL, så hadde nok JM trodd det var to der inne nå også :-O så glad vi vet det er en, hvis ikke ville vi vel følt noe panikk..

Trives godt med ny JM, hun var virkerlig koselig å være hos :)

Fikk litt utslag på urin prøve, men etter dyrkning fant de ingenting galt, godt er det ;)

Best av alt, kjenner liv dagelig nå! Spesielt om jeg prøver å legge meg i forsterstilling på høyre side om kvelden; ville protester i magen!

Er så rart å oppleve det hele! føler meg totalt fersk i faget nå! Alt er andeerledes fra forige svangerskap :-O

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så kjekkt å høre=) jeg er 13 uker i morgen og gleder meg til at jeg kan kjenne spark fra den lille =)

Skrevet

Gratulerer så masse:)) Det må være fantastisk å oppleve disse tingene etter det dere har vært gjennom. Kos deg masse i tiden som kommer! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...