Gjest Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 ...andre enn meg som har begynt å strikke til nurket? I såfall, kva lagar du? og pleier du å strikke ellers? Må kanskje legge til at eg likar å strikke, men likavel. Det er kanskje dette som kallast ein forsiktig optimist?
Dukkehuset Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Jeg kan dessverre ikke strikke lenger.. Kunne det for noen år tilbake, men likte ikke noe særlig så jeg gav meg :-) Men har en venninne som har lovet å strikke hentesett til meg. Jeg må innrømme at jeg faktisk har kjøpt noen søte bodyer, sokker, bukser og luer... Så man kan si at jeg er optimist også :-)
Gjest Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 Hihi, godt eg ikkje er einaste;) Og når det kjem til kle og slikt, så har eg egentleg fullt opp frå før, sidan det er nr.2 vi håpar på. *sukk* tenk å få eit lite knøtt:) Om eg skal ha meir skulegong, så må vi nesten få nr.2 snart, ellers blir nr.1 kjempegammal (haha) før det blir søsken...har begynt å fantasere litt om kurs eller 1års utdanningar. Så får mase litt meir på gubben kanskje;) (har kun denne pp, om det ikkje klaffar ville han vente)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå