Sesilia Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Noe må vi jo gjøre mens vi venter for å få tiden til å gå... Jeg lager fotoalbum, både cewefotobok, vanlig album og scrapbooking (bryllupsalbumet, har snart 5 års bryllupsdag, så det var på tide å få ferdig:P) Kanskje en ide til flere? Hva gjør dere andre, da, mens dere venter?
Nat27 Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 Barnimagen.com, + div. spill på facebook, Men det er jo ikke særlig konstruktivt, og jeg kjenner jeg begynner å bli lei! hihi ) Ellers rydder jeg i skuffer og skap, det blir jo altfor sjelden tatt skikkelige opprenskinger der - og jeg regner ikke med det blir min førstepri i en travel hverdag med småtroll. Så like greit å få gjort det nå Bortsett fra det har jeg liiite å gjøre på siden jeg ikke er en "hobby"person til vanlig. Jeg får kløe av håndarbeid og det med scrapbooking o.l. er jeg rett og slett bare ikke flink til! hehe SÅ jeg tar gjerne i mot gode forslag siden jeg jo innser at min hverdag for tiden er relativt destruktiv!
Kathrine. Skrevet 25. august 2010 #4 Skrevet 25. august 2010 Har lyst til å begynne å redigere video, og rydde i bilder på harddisken. Kaoskontroll, rom for rom i huset. Bake boller og sånt. (alt begynner fra og med idag, pga første permisjonsdag idag!) Foreløpig ligg eg rett ut i senga eller sofaen og lurer på korleis eg skal komme meg opp for å gå på do!!!
Sesilia Skrevet 25. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. august 2010 Det med opprydning er jo utrolig deilig, da! Jeg har også en plan om det, få rydda litt ordentlig steder hvor man ikke gjør det så ofte, og jeg regner også med at det ikke blir prioritert når babyen kommer... Så skal prøve å være litt flink også (Og ikke bare delegere til mannen;) Jeg synes du skal gjøre ting du liker, som får deg til å slappe av! Gå en liten rusletur, lag noe godt å spise, bak litt, ta noen bilder, sett deg utenfor med en kopp kakao, les en bok... OG det er ikke noe i veien for ikke å gjøre så mye og sitte litt på internet, du trenger jo faktisk masse hvile! Nyt dagene...
Sesilia Skrevet 25. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. august 2010 Hehe... Du har i alle fall planene klare! Så bra! Men ikke gjør for mye da... Lett å lage mange planer og slite seg ut... Dette er noe av det jeg skal gjøre anderledes denne gangen enn med førstemann: NYTE fridagene før babyen kommer, hvile masse og ta god tid til meg selv!! Ikke ha dårlig samvittighet for noe, bare nyte! Var nok litt vel aktiv sist...
knekkebrød Skrevet 25. august 2010 #7 Skrevet 25. august 2010 Skjønner at det er ditt første barn og det er herlig at du har så god tid og er så flink til å gjøre slike ting. Jeg venter med å passe de største barna, lage middag, gjøre lekser osv..... har ikke tenkt på at jeg har ventetid!! Men når permen begynner jeg vel å kunne vente litt.....
Jenteflokken Skrevet 25. august 2010 #8 Skrevet 25. august 2010 Rydder, rydder og rydder Men det er bare kos, tusler rundt i eget tempo. Kaster ut mye skrot fra skuffer og skap, og pakker gamle klær til innsamlig. I går ryddet jeg litt vel mye i kleskapet til mannen min, så idag måtte jeg ut å kjøpe en del nye klær til han hehe. Men det var jo på tide med litt nytt der. Ellers har jeg brukt litt tid til å få ferdig baby scrapbooken til eldste jenta, og satt inn litt flere bilder etc der. Hun er jo 9 år nå så på tide og få det ferdig også...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 25. august 2010 #9 Skrevet 25. august 2010 Mye rydding her også gitt... Har MYE babytøy og barneklær som skal sorteres, vaskes og organiseres, i tillegg til evige prosjekter som å få orden på roterommet osv. Meeen skal innrømme at det blir en del BIM og DIB også, kanskje litt for mye hehe;)
Sadie *Mamman til Johanne* Skrevet 25. august 2010 #10 Skrevet 25. august 2010 vaske og ordne babyklær og ting, få litt besøk, se på tv og være her inne på bim (hehe), vaske leiligheten, bake masse kaker og muffins så jeg har noe å servere når folk kommer på babybesøk etterhvert, rydder, stryker... blir hvertfall rent og ryddig hehe. :-)
Lotta2010x2012 Skrevet 25. august 2010 #11 Skrevet 25. august 2010 Holder på å strikke, så burde absolutt ikke sitter her:P
Sesilia Skrevet 25. august 2010 Forfatter #12 Skrevet 25. august 2010 Utrolig mye vasking her, gitt! Deilig å ha orden på ting FØR babyene kommer, så ikke alt må gjøres med en gang den lille er født! Kos dere med baking og rydding og vasking og strikking, og nyt tida!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå