Indigo 08-10-13 Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 10 dager igjen til termin. Har hatt masse murring de siste 3 ukene, som har tiltatt de siste dagene. Inatt lå jeg med murringer eller "rier ekstra light", som kom med jevne mellomrom. Hadde ikke sjanse til å sove, og måtte ta to paraceth. Etter nærmere 3 timer sovnet jeg tilslutt. Nå på morgenen har jeg bare en konstant murring i magen, og kjenner meg generelt slapp og sliten, ingen ork. Har liksom på følelsen av at noe er igang, men prøver å ikke gi meg forhåpninger. I verste fall må jeg jo gå i 24 dager til, blæh... Men over til spørsmålet mitt, er det dette som defineres som masrier? Er mitt andre barn, men hadde det ikke slik forrige gang..
tredjemannpågang Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 jeg har hatt maserier med begge mine to barn, forventer det denne gangen også. for meg, med andre mann, betydde maserier sterke smerter som kom på sekundet hvert tiende minutt, og varte ca 1,5 minutter. de sto på over to netter, ca 9-10 timer hver gang, og så forsvant de helt. den tredje natta begynte de igjen, kjentes helt likt ut, men denne gangen var fødselen i gang. maseriene kom hyppigere og varte lengre med føsrte mann, var også vondere. så maserier for meg er akkurat like regelmessig, like langvarig, og like vondt som vanlige rier, eneste forskjellen er at de plutselig slutter av seg selv. tror nok dette er veldig individuelt, men sånn var det for meg i hvert fall. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå