Gå til innhold

Er så spent på UL i dag :-O

Anbefalte innlegg

Klarer nesten ikke å vente!!! Håper så inderlig å se at alt er bra - er 6+1 i dag. Det er jo ingen grunn til at ikke alt skal være bra, men spor av minner sitter lenge i :( Heldigvis er jeg på jobb, så tida går jo :)

Kjære lille spire - vær så snill å være i live!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142239821-er-s%C3%A5-spent-p%C3%A5-ul-i-dag-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner godt at du er nervøs, jeg kommer nok også til å være det når vi skal på tidlig ul (om vi drar). Minnene sitter i lenge som du sier.

Masse lykke til og måtte du få se en liten spire som lever i beste velgående :-)))

Uff ja jeg skal i morgen og er også skikkelig nervøs ( selv om jeg selvsagt gleder meg)

Kommer sikkert til å være helt skjelven når jeg setter meg i stolen.

Skal du samme sted?

Det skal jeg. Synes det er litt godt at hun vet hvrfor jeg er så nervøs :)

Lykke til ihvertfall

Hei :)

Så spennende...-jeg må bare spørre; er DU 6+1 eller fosteret ?

Er det ikke sånn at hjertet banker etter 6 uker ? Eller har jeg misforstått her ? :)

Uansett, masse masse lykke til.

Jeg er 4+4 i dag. (tror jeg. Hadde siste mens 24. Juli. )

Har hatt litt uønsket mørk utflod i trusa de siste 3 dagene. Så jeg skal absolutt ha UL når tiden er inne for det...

Men vil det si at jeg kan ta det allerede når jeg er 6+0 på vei, eller må jeg være 8+0 ? Blir litt forvirret :)

Annonse

Du kan ta når du er selv er 6 uker. Hjertet begynner å banke 22 dager etter unnfangelsen. Altså rundt 5+1 men i uke 6 er det da sikkert å kunne se i tilfelle eggløsning er litt forsinket e.l Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...