Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

You've got mail:-)

Sitter her spent å venter på nyheter!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

Åssen gikk det med deg på ultralyden ?

Skrevet

Meg?

Trebarnsmum?

He,he jeg etterlyser ul resultatene hennes jeg og...

Skrevet

Hei Trønderline og tøysesara!

Det gikk ikke så bra på UL, for å si det slik. Vi kunne fremdeles ikke se noe foster, bare en fostersekk. Det ble tatt en ny hcg-prøve samtidig, Hadde tatt en i forrige uke som var fin. Den nye hcg-prøven viste imidlertid at det hadde gått galt, denne gangen også. Verdiene hadde steget, men veldig lite. Det jeg hadde var en såkalt blighted ovum, fostersekk uten fosteranlegg inni. Så nå er det over, har hatt utskrapning i dag. Dermed har jeg rykket tilbake til start. Håper på å komme inn på 1. tri igjen om ikke så altfor lenge:)

Tøysesara, er du gravid. Kan jeg spørre hvor langt du er kommet i såfall? Om du er det, så lykke til videre i ditt svangerskap:)

Trønderline, har sendt deg et par meldinger:)

Klem fra Toril

Skrevet

Hei

trebarnsmum.

Huff vet hvordan det er å miste, mista selv i fjor i aug. Håper det blir bedre med deg. For meg hjalp det å tenke at fosteret ikke var frisk. Da var det lettere å komme over det. Selv om man vil alltid huske det å når terminen var. Jeg ønsker deg lykke til videre og håper du snart blir gravid igjen.

Ja jeg er gravid, idag er jeg 11 uker akkurat.

Skrevet

Ja, det er tøft å miste. Det er andre gangen på rad for meg nå. Mistet et foster i april også, vel 10 uker på vei. Får tro at jeg blir gravid igjen etter hvert, og at det da vil gå bra:) Har tre barn fra før, så jeg vet jo at det går an å få det til. Trøster meg med det at vi har tre fantastiske barn fra før:)

Du får ha riktig lykke til med graviditeten, kos deg masse med magen framover:))

Skrevet

Trebarnsmum, da har du fått mail igjen.

Har vært innlagt på sykehus, så har ikke fått skrevet noe før nå.

Beklager!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...