Jenny** Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Noe som kanskje er på tide,har nemlig ikke lest en hel bok i voksen alder Helst ikke krim,men f.eks en romantisk bok med handling fra gammelt av. Håper dere kan hjelpe meg,søkte litt her inne på dib men virker som dere leser mest krim
lille sprelle Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Øya av Viktoria Hislop Damenes detektivbyrå nr 1 (mange i den serien) Papillon (husker ikke forfatter) Disse er ikke så romantiske, men er hyggelig lesning synes jeg.
Let's hear it for the boys! Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 Juliet, Naked av Nick Hornby er veldig morsom og ikke så vanskelig å lese (jeg leste den på engelsk, da). Ellers er det mye lettlest chicklit ute og går. Alt av Marian Keyes, Sophie Kinsella og Cecelia Ahern er underholdende og upbeat.
Jenny** Skrevet 25. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2010 Takk for tips jenter! De skal noteres
ellen-propellen Skrevet 25. august 2010 #5 Skrevet 25. august 2010 Lettleste romantiske bøker med handling fra gamle dager,da passer alle harlekin bøkene.De får du hos narvesen og noen dagligvare butikker. Det finnes masse pocketbøker med samme sjanger og jeg anbefaler deg å finne ett bokloft (selger brukte bøker).Der kan du finne masse. Ellers leser jeg mye ungdomsbøker i fantasy sjangeren selv når jeg skal ha noe lettlest:-) Narnia,Harry Potter osv. Krim kan være kjempegøy,spesielt Dan Brown bøkene.
gima Skrevet 25. august 2010 #6 Skrevet 25. august 2010 Jeg kriver under på at Cecelia Ahern, Sophie Kinsella og Marian Keys skriver lettleste og gode bøker. Så har du jo Bridget Jones også.... "PS! I love you" av Cecelia Ahern er bare helt nydelig synes jeg. Romantikk så det holder. "Remember me" av Sophie Kinsella er også kjempefin. Ellers så må jeg nevne Tore Renberg og "Mannen som elsket Yngve". Den var en stor leseropplevelse for meg ihvertfall. Romantisk bok fra gammelt av. Hmmm- kanskje "siste dans for Matilda" (husker ikke forfatter)? Så har du jo "tatt av vinden" som er en god gammel klassiker.
Chupa chups Skrevet 25. august 2010 #7 Skrevet 25. august 2010 Jeg har samme smak i bøker som deg I farta: ´Tilbake til Riverton´ og ´Den glemte hagen´ av Kate Morton (super underholdning, lettlest). ´Stormfulle høyder´ av Emily Bronté (en klassiker). Damenes detektivbyrå bøkene av Alexander McCall Smith (en humoristisk flukt til en annen kultur). Ken Follett og Catherine Cookson har noen gode, historisk-romantiske romaner. God lesing
ellen-propellen Skrevet 25. august 2010 #8 Skrevet 25. august 2010 Mener det vat Tamara Mckinley som skrev siste dans for Mathilda. En fantastisk velskrevet bok,spesiellt når det kommer til landskap og stemningsbeskrivelsene.
Gjest Skrevet 25. august 2010 #9 Skrevet 25. august 2010 Marian Keyes Vannmelonen m.m Humor og romantikk, lettlest
Gjest Skrevet 25. august 2010 #10 Skrevet 25. august 2010 Øya - Victoria Hislop Drømmehjerte - Cecilia Samartin
Jenny** Skrevet 25. august 2010 Forfatter #11 Skrevet 25. august 2010 Takk for mange svar! Så snilt av dere Skal skrive ned alle tipsene. Gleder meg til å begynne lesingen,imens får jeg ta til takke med noen pocketbøker jeg fikk låne av ei venninne. Ikke no galt med de altså,men har lyst til å lese noe som varer litt lengre enn 2 dager
Hufsla Skrevet 25. august 2010 #12 Skrevet 25. august 2010 sushi for nybegynnere! Hele serien med bag(?) of fun er bra. Eller er det book?
~sjiraff~ Skrevet 25. august 2010 #13 Skrevet 25. august 2010 Skriver under på de tre dameforfatterne som er foreslått flere ganger, har lest en del av bøkene og de er god underholdning og man sitter igjen med en god følelse. Har akkurat begynt med Øya nå og den virker også bra )
♡ A & E ♡ Skrevet 25. august 2010 #14 Skrevet 25. august 2010 Signerer, Marian Keyes ine bøker er artige og lett fordøyelige
Aliena Skrevet 25. august 2010 #15 Skrevet 25. august 2010 31 almanac road av Lisa Jewel er romantisk, lettlest og fengende.
Jenny** Skrevet 25. august 2010 Forfatter #16 Skrevet 25. august 2010 Wow så mange tips jeg har fått,supert altså ) Lista mi blir lengre og lengre
Odine! Skrevet 25. august 2010 #17 Skrevet 25. august 2010 Du kan også finne mange bra ungdomsbøker. Feks Maria Gripes bøker "Skyggene over steinbenken", "- og de hvite skyggene i skogen" og "Skyggenes barn" Disse er veldig spennenede.
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 25. august 2010 #18 Skrevet 25. august 2010 Er samme som deg, leser ikke mange bøker. Og skal jeg lese ei hel bok så må jeg rives med fra første side, ellers legger jeg den bort... Skal skrive ned noen tips fra denne linken jeg også En bok jeg ikke kunne legge fra meg var "tusen strålende soler". Fantastisk bok!! Og "Drageløperen" av samme forfatter er også bra. Kos deg med boklesing i høst!
Kamomille Skrevet 25. august 2010 #19 Skrevet 25. august 2010 Huset ved Moskeen Tusen strålende soler Geisha Drømmehjerte The painted House (husker ikke den norsk tittelen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå