Gå til innhold

I dag er jeg HØYGRAVID!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk at jeg bare har 40 dager igjen!!! Dette er jo helt vanvittig! Om litt sitter jeg med en liten babygutt i armene. Jeg gleder meg så masse, masse, masse...!!!!!

Andre som har rundt 40 dager igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, nå nærmer det seg stort for deg :) Selv har jeg 60 dager igjen og gleder meg masse til jeg kan kalle meg høygravid! Hihi, små gleder i hverdagen :))

Skrevet

jeg har 43 dager igjen så følger etter på lørdag:) Ja, merker nå som man nærmer seg slutten hvor fort tiden har gått!:) Gleder meg til å se jenta mi:) Håper den siste tiden går like fort:)

Skrevet

37 dager igjen her.. Har født 4 og 13 dager før termin de andre gangene, dvs at det KAN hende det bare er 24 dager (eller enda mindre?...Hodet er allerede festet) til lillegull vil ut i verden.. Blir helt stressa av tanken, er så mye jeg hadde tenkt å få ryddet og ordnet, og nå om dagene orker jeg nesten ingenting. Når jeg har fått avgårde ungene til bhg og skole og gått tur med hunden er jeg utslitt og må sove til ungene skal hentes.. He he (er sykemeldt pga bekkenløsning så har mye vondt).

Skrevet

Hei Cat, mini og micro.

Ja tenk at du er Høygravid i dag og bare 40 dager igjen til Termin:=)) Tenk så fort det har gått. Nå er det ikke lenge igjen til vi har bebisene våres inntil oss:=) Kanskje vi føder omtrent likt da, siden jeg antakelig kommer til å bli satt i gang fødselen 2 uker før termin.

Skrevet

Hei,jeg har 43 dager igjen=)

Skrevet

Jeg har og 40 dager igjen. Håper inderlig fødselen starter av seg selv denne gangen. Har blitt satt igang 2 uker over termin på de 3 forrige svangerskapene.

Skrevet

40 dager igjen her også i dag! Utrolig morsomt og spennende og skummelt......:) Kan ikke tro at lille gutten min snart er klar til å komme ut...:) Gleder meg stort!

Skrevet

Jeg har 43!!!! Kommer snart inn i den kategorien jeg og... og jeg gleder meg masse!

Skrevet

jeg er høygravid om 14 dager! og jeg stresser allerede, åssen blir det da om 14 dager?? holy crap, jeg må svinge meg!!

Skrevet

jeg har 47dager igen så om en uke er jeg høygravid :)

gleder meg massssssssssse!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...