Mammatiltogutter! Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Har lyst å ønske meg abonnement i en bokklubb til dåpsgave... Noen andre som har gjort det/fått det? åssen er det m betaling da??
Gjest JuniGull2010 Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Jeg har gitt bort et bladabonnement i gave en gang, da kontaktet jeg bare forlaget og sa jeg ønsket å gi bort et års abbonement. Regningen kom til meg, bladet til han som ønsket seg dette.
Formerly known as Tina Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 Jeg er medlem i goboken. Jeg synes den bokklubben er veldig grei for barn under 1 år, men jeg kommer til å si opp eller sette abonnementet når hun fyller året. Da melder jeg henne heller inn i bokklubben. Jeg liker de bøkene der bedre. Litt mer spennende og gjennkjennelige synes jeg:-) Jeg tror det du kan kontakte forlaget for å betale for 1 år ol.
Helann og lillebror Skrevet 25. august 2010 #4 Skrevet 25. august 2010 Vi var veldig fornøyd med Goboken det første året til vesla! De har alderstilpassede bøker og en del artige varianter med lyder, luker, osv. Er misfornøyd med Bokklubben (jenta er nå 2,5) - de har samme hovedbok for 0-5 år, og da er det sjelden noe som er kjekt for de minste.
Formerly known as Tina Skrevet 25. august 2010 #5 Skrevet 25. august 2010 Jeg pleier å avbestille det jeg ikke vil ha og heller bestille det jeg vil ha utenom. Føler ofte at bøkene de sender automatisk ikke helt passer, men men... i bokklubben mener jeg da:-) Det jeg liker best med bokklubben er at de har de gamle gode kjenningen samt at de har de nye bøkene som er fantastiske (og som mest sannsynlig blir gamle gode kjenninger for våre barn hehe)
Mor til en godgutt + en spire Skrevet 25. august 2010 #6 Skrevet 25. august 2010 Gutten til samboern min er medlem av Barnas Egen Bokklubb (Tanum bokklubber) og gutten vår er medlem av bokklubben barn... Jeg har valgt å ha forskjellige bokklubber på barna fordi bokklubbene er begge gode på sine måter... Jeg er fornøyd med begge, men bokklubben barn har som tidligere nevnt en hovedbok for barn 0-5 år.. Noe som er litt kjedelig da alle bøkene ikke passer til de minste.. Mens BEB har 4 nivå, 0-2 år, 3-5, 6-9 og 10-16 år.. Etterhvert som barnet vokser forandrer du enkelt hvilket nivå barnet ditt skal være med i.. Og i BEB kan du bestille hovedbøkene på alle nivå og få det samme tilbudet selv om du er meldt inn på et annet nivå... Bokklubben barn har hovedbok 2 ganger i mnd.. Så vi må følge med ofterer for å huske å avbestille om vi ikke ønsker hovedboka... Barnas egen bokklubb gir ut medlemsblad ca. 1 gang i mnd, så det er mindre å følge med og siden vi får medlemsbladet i posten er det lett å huske å avbestille om vi ikke ønsker hovedboka.. Kjiipt å få en bok i posten som du ikke ønsker, for det blir som oftest ikke til at du sender tilbake.. I forhold til go boken, har BEB og Bokklubben barn kjente bøker som Mummi, Emil, Alf prøysen, Lindgren, drømmehagen ++++ Noe jeg synes er viktig da jeg er glad i gode kjente barnebøker... Barnas egen Bokklubb kan jo passe til deg? Enda en fordel med den er at innimellom kommer det tilbudsblad hvor vi kan bestille alle mulige bøker som tanum har tilbud på, det kan være alt fra bøker som hobby, krim, mat, reise osv.. Det er fint at man får benytte seg av andre tilbud enn bare barnebøker, kjekt for oss voksne å kunne få rimelige bøker også Hvordan det er med betaling vet jeg ikke.. Bøkene har jo forskjellig pris hver måned så tror ikk man kan betale for et helt år.. alternativet er jo at den som melder inn barnet får regningen hver måned på bøkene, men de kan jo variere fra 149 til 300 kr.. OI, dette ble jo et laaaaangt innlegg, men håper du finner den klubben du liker
Mor til en godgutt + en spire Skrevet 25. august 2010 #7 Skrevet 25. august 2010 Jeg ser jo at jeg ikke har svart på det egentlige spørsmålet ditt engang!! heheh Må være ammetåke.. Jeg er jo helt sløv!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå