Smykkemaja Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Var på UL igår, og alt så veldig bra ut :-) Nesebein, nakke og lårbein ble sjekket. Når man venter tredjemann er det visst veldig vanlig å ha de tankene jeg har gått med i det siste "hvorfor skal vi være så heldige å få et friskt barn til, når vi har to flotte barn fra før?" Men det ser jo da foreløpig slik ut, at vi skal være så heldige nok en gang :-) Så nå kan jeg virkelig lene meg tilbake og nyyyte at magen vokser, og se frem til UL på sykehuset den 30.sept. Håper også da alt ser bra ut og at vi da kan få vite kjønn :-) Var også litt småredd for at det skulle være to inni der, men det var det gudskjelov ikke ;-) Lykke til videre alle voksende :-)
Ella78 m/ A&M Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Gratulerer med supert resultat på UL!! Godt å vite at alt ser bra ut.... Lykke til videre, du også!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 Gratulerer så masse med fine resultater på UL;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå