Gå til innhold

ENDELIG FÅR JEG SOVE;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har slitt med søvnen dette svangerskapet. Men de siste 5 dager har jeg endelig fått sove om natta;););) Det er sååå deilig, har fått tilbake energien. Men de siste to dager har mannen min slitt med søvn.he,he,he

Tror jeg har smitta natte uroen over på han,he,he

Han synes det er helt greit,han har vert så frustrert over at jeg ikke har fått sove. Han har vert redd for at at jeg utslitt til fødselen;);)

Men dette ser lovende ut nå ;);) Har ul termin om 5 dager, og menstermin om 1 dag.

Noen andre som har fått søvnen tilbake??????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå, så godt å lese at du endelig får sove igjen nå. For nå har du jo ikke lenge igjen og fødselen kan starte når som helst. Straks har du gullet i armene og ingenting er bedre enn å få søvn om nettene nå.

Masse lykke til kjære deg.

Klem

Skrevet

Har hatt det på samme måte, men den siste uka har jeg sovet godt, kun vært oppe på do. (Bank i bordet!) Veldig deilig!! Sov to timer pr natt de siste fem ukene av forrige svangerskap og regnet egentlig med at det skulle bli sånn nå også, men veldig deilig å slippe:)

Skrevet

Ah, ja, forferdelig det der med manglende søvn altså. Blitt litt bedre her også - fra 2 timer i døgnet til 5 ca. Men jeg mistenker at det er mest fordi jeg er potte forkjøla og har feber. Håper jo det fortsetter da.

Ja, disse mennene våre blir litt bekymra gitt - min har også mislikt at jeg ikke sover om natta (selv om jeg nå er lengre unna termin enn deg da) og nå syns han jeg er litt FOR forkjøla hehe... Men det er jo bare godt. Hjelper på søvnmangel og forkjølelse og annet når man har en mann som omfavner en og sier "å, jeg elsker deg jenta mi - syns litt synd på deg om dagen" - da er det deilig å nyte klemmen og være litt enig hehe. <3

Fint at du sover igjen! Trenger energien nå vettu :)

Skrevet

Jeg sov faktisk hele natta i natt i strekk, og det kan jeg ikke huske sist jeg gjorde!! :D Får håpe det fortsetter sånn for oss begge! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...