Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg må det.. For jeg har de siste dagene hatt av og til litt "menssmerter" i ryggen. Ikke noe regelmessig eller noe, men det er der. Og jeg syns jeg lekker.

Merket det når jegsatte meg ned her tidligere. Hadde vært på do for 2 min siden, så skulle jeg se lete etter noe på platen under stuebordet, så satte meg ned på gulvet, og når jeg får press på magen, så blir jeg litt våt i trusen. Tror ikke det er urin, for det lukter liksom ingenting..

Er vel best å sjekke det tror jeg. At jeg ikke sitter her med veldig svake rier og lekker fostervann. Det er jo ikke så bra.

Er 35 + 0 idag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Anya.

Ja det syntes jeg du skal gjøre. Ring føden du og be om en sjekk. Bedre å ringe og bli sjekket enn å gå rundt å lurer/bekymrer seg.

Masse lykke til:=)

Skrevet

Det er best og ta en tlf for mye;);)

Jeg hadde menssmerter i mit tredje svangerskep og det ente med fødsel;);)

Skrevet

Hva sa dem på føden da?:)

Skrevet

Når jeg ringte føden fikk jeg beskjed om at, hvis dette er begynnende fødsel, så stopper de ikke det i uke 35. Så jeg fikk beskjed om å slappe av framover, og begynne å telle mellom sammentrekningene. Jeg fikk sove litt i natt da, og da har det tatt av litt, så det kan være det bare var modningssmerter i går, men det tviler jeg litt på siden det var der i hele går. Får følge ekstra godt med på mage og ryggsmertene framover :)

Vil jo helst at lillegull skal være der inne hvertfall 2 uker til.

Skrevet

Hvis du lekker fostervann er det jo infeksjonsfare, så ville bedt de sjekke det hvis du kjenner noe mer lekking! Lykke til;)

Skrevet

Spennende lesning dette her. Skjer det noe mer? Du får holde oss oppdatert:-) Masse lykke til i alle fall

Skrevet

ringte tilbake til føden i 10 tiden i morges, for da hadde jeg hatt sammentrekninger hvert 8 min ca.. De er ikke vonde, men ubehagelige og kjenner at det er annerledes enn kynnere.

Har fortsatt bare fått beskjed om å slappe av, for hvis de skulle sjekke etter åpning og sånn, så kunne det utløse sterkere rier, hvis de skal fikle der nede. Hehe. Fikk beskjed om å passe se etter at jeg ikke får noen blødning(tegningsblødning). Da måtte jeg ringe tilbake med en gang. Men ellers håper både jeg og jordmor på føden at riene skal avta så gullet får være i magen noen uker til.

Får bare passe på.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...