Ca sol Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Hei. Er litt forviret, er det greit å spise feta ost? det jeg har er pastuersert, da er det greit, ikke sant?
Tulipan2010 Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Jeg holder meg helt unna ettersom de anbefaler det i den oppdaterte informasjonen fra myndighetene. Det skal sikkert mye til for å bli smittet, men jeg ser ingen grunn til å ta sjansen. Ikke mange ukene til jeg kan kose meg med feta igjen:-)
Puppen og lillemor Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 jeg har spist masse fetaost (den som er pasteurisert), men må innrømme at jeg ble litt usikker nå som jeg leste at man bør holde seg unna dette! Jeg velger å ikke bekymre meg for mye..for gjort er gjort (Og spist er spist), men begrenser inntaket veldig de siste ukene nå.. er uansett ikke lenge igjen
Flea Skrevet 25. august 2010 #4 Skrevet 25. august 2010 Jeg har også spist Fetaost. Er den pasteurisert skal den være trygg. Noen sier man skal holde seg unna alle mykoster, legen min sier jeg skal holde meg unna de upasteruriserte. Jeg har valgt å forholde meg til det siste. Kan ikke stresse så innmarig med de matgreiene. Da blir man gal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå