bitthen Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Er det når babyen ikke får ut luft man går dit, eller er det uansett når baby har luft i magen selv om baby får den ut?
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 kan hjelpe mot luftsmerter, men det er i hovedsak låsninger som løses opp. disse låsningene kan gi plager som luftsmerter.... her anbefaler de oss å ta en tur til kiropraktor når baby er 6 uker får å sjekke om det er låsninger å sånn... har vært med alle 3 mine å de har hatt låsnininger allemann. å det var faktisk kiropraktor som reagerte på at jenta mi har andre problemer som må utredes. så jeg må si at jeg trygt anbefaler en tur dit!
lioness* Skrevet 25. august 2010 #4 Skrevet 25. august 2010 Eventuelle låsninger kan påvirke nervebanene i magen og fordøyelsessystemet, ifl den manuellterapeuten vi gikk hos. Min gutt fikk mer regelmessig avføring, mindre promping og raping etter behandling. Han hadde tre låsninger forskjellige steder i nakke/rygg/bekken. Hadde ikke kolikk igrunn, men fikk likevel mer system på magen sin. (Og ikke minst, han fikk rettet opp hodet sitt slik at han kunne snu det mot venstre også!)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 25. august 2010 #5 Skrevet 25. august 2010 Vil anbefale deg å prøve manuellterapeut først, siden det er gratis og ikke krever henvisning: http://www.manuellterapi.no/default.aspx?sid=85 Man.terapeuter behandler barn med mange ulike symptomer/ plager; f.eks urolig søvn, ammetrøbbel, skjevheter i nakke/ rygg, luftsmerter osv- alle disse tingene kan nemlig skyldes låsninger i nakken, som man.ter. kan behandle m enkle grep. Absolutt verdt et forsøk, det kan ihvertfall ikke skade=)
bitthen Skrevet 25. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. august 2010 Det hadde selvsagt vært å foretrekke, men nærmeste manuellterapeut er 2 timer unna :-( Trenger ikke henvisning til Fysio, men er nok litt dyrere ja :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå