Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg med hvem som er far?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har holdt på med en fyr a over lengre tid, men så hadde jeg sex med en jeg holdt på med før a en gang.

Jeg fikk første dag i siste mens 29 Mai, Hadde så sex med b 3 juni. Og a hadde jeg sex med regelmessig etter ca 10 Juni. Jeg har sagt til a at det er han som er faren og det håper jeg VIRKELIG!!

men vis man har eggløsning sånnca 2 uker etter mens er det jo mest sannsynlig at det er a som er pappan og ikke b eller? Hvordan regner man på dette?

Legen sa faktisk at han trodde dagen for unnfangelsen var 13 juni beregnet på syklus og det var en søndag og da var jeg med a og hadde sex med han for det er jo han jeg holder på med, han andre var et sidesprang. Håper på svar og råd og hjelp!!

Er bekymret..

Fortsetter under...

Legen har nok rett i dette tilfellet, mest sannsynlig er det A som er faren - siden du har hatt sex med han tettest opp mot eggløsninga (10. juni er dag 13 etter første mensdag).

B hadde du sex med på dag seks etter første mensdag, og det vil jeg tror er for nært opp mot mensen. Med mindre du har en superkort syklus da.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...