glitterbamse-mai+gutt+2011=<3 Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 driver å prøver og har ikke blitt gravid men er det noen som har noen formening om når en burde/ syns det er greit å si det til forelder og svigerforeldre? tenker så mye på det. hva som liksom er "riktig"
*Bambi + spire* Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Tror ikke det finnes noe fasitsvar på dette, det må man kjenne på selv. Vi fortalte det til nærmeste familie (var gravid mistet i ma i uke 9), de fleste tok det greit når de hørte at vi hadde mistet, men svigerfar ble kjempelei seg. Vi var glade for at vi ikke hadde sagt det til så veldig mange, siden det gikk som det gikk. Litt kjipt (synes vi) å fortelle det til en gammel skolevenninne som du møter 10 mnd senere og som spør hvor er bejbien også må man rippe opp i det igjen..men samtidig godt å ha noen å snakke med det om. Vår erfaring er derfor blitt at det er ok og si det til de nærmeste med engang, men vente litt før resten av verden får vite det:)
glitterbamse-mai+gutt+2011=<3 Skrevet 24. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2010 takk for det
tøysesara Skrevet 25. august 2010 #4 Skrevet 25. august 2010 Jeg ville bare fortalte til de du stolte mest på som du prater meg ofte om alt. Ellers ville jeg venta til uke 12. Greit å ha en venninne å prate med om det skulle skje noe galt... Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå