Lykkeligmamma:) Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Har lest en del på Pernille info, ang utflod/sekret. Står mye om at det stort sett skal være tørt etter el,men jeg har opplevd det motsatte. Ikke at det er veldig mye utflod eller veldig vått, men utflod er det. Lukter ingenting, og er ikke veldig mye. Men kan se det når jeg tørker meg, og i trusa gjennom hele døgnet. Noen som har opplevd lignende? Dette er første pp med CB fertilitetsmonitor, og så har jeg tatt Wild jam etter el. Kun normal dose, men vi får se. Hvis det ikke klaffer denne pp, tenker jeg å prøve Vitex fra jeg får mens. Har ikm neste onsdag, ei uke til. Hadde veldig stikninger, smerter et par dager etter el (også før og under el, men aldri opplevd det etter el). Kjent de siste dagene at brystene er ømme, fastere. Men dette kommer ofte før mens. Litt små smerter i livmor, eggstokker men veldig sjeldent. Pleier alltid ha en del stikninger og menssmerter uka før mens, men denne mnd har det vært lite av dette. Kanskje det er et godt tegn? Ellers lite annet av symptomer også. Klør litt på kroppen til tider, men ikke noe ekstremt. Bare å vente å se nå Ønsker alle masse lykke til, og håper så inderlig at vi snart ses på 1 trimester
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå