Jippi-77 Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 For meg er det sånn at dagen før TR kommer, så kan jeg se litt blod på papiret når jeg tørker meg og noen ganger litt i truseinnlegget. Det er ikke mye, men likevel et sikkert tegn på at full blødning kommer dagen etter. Har skjønt at mange kan ha det sånn flere dager i forkant av TR og at det for noen er litt mere blod enn det jeg pleier ha. Individuelle forskjeller. Noen ganger opplever jeg litt spotting etter TR. Da arter det seg gjerne slik at det er en dag uten blødning, for så å komme bittelitt igjen i en dag eller to.
løveprinsen <3 Skrevet 24. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2010 Tusen takk for svar:) Jeg er i dag på dag 23 i syklus, og tidligere i dag kom det litt blod på papiret. Bare ved ett dobesøk. Har normalt syklus på 28 dager (en gang på 30) og aldri spottet før. Vil ikke starte med slikt tull nå
løveprinsen <3 Skrevet 24. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2010 Ja, det har jeg hørt. Men EL på dag 23 da? Er ikke det litt seint?
løveprinsen <3 Skrevet 25. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. august 2010 Ingen flere som har vært ute for dette?
Kitty 30 Skrevet 26. august 2010 #7 Skrevet 26. august 2010 Hei Løveprinsen, Jeg har heller aldri spottet før, men ved forrige mens begynte jeg å få litt blod på papiret om morgene, og ved sex og trening. Det varte i fire eller fem dager før mensen kom. Ble helt sprø av det og lurte fre og tilbake på om jeg var gravid og om det var farlig, eller om mensen kom. Ble nok litt lettet når mensen da nedelig kom, for å begynne en graviditet med å blø hver dag i fem dager kjentes litt skummelt ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå