Gå til innhold

Passende forlovelsesgave

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tæhæ? forlovelsesfest?! nå har jeg hørt det også. Det vil jeg ha også, kun fordi jeg skal ha gaver da også!!! ;p

Gi en flaske champis og si den skal drikkes på 1årsdagen..om forholdet går til helvete skal du ha den tilbake!

Forlovelsesgave var vel vanlig før i tiden, men da var det vel en gave fra han til henne om jeg har forstått det rett!

Forlovelsesfest?? Har de veldig mye penger eller siden de skal ha forlovelsesfest og ettervært betale for et bryllup? eller liker de bare oppmerksomhet?

Annonse

Hæ? Det er da vel ikke vanlig å ha forlovelsesfest? Og i alle fall ikke forvente forlovelsesgave? Har jeg aldri hørt om.

Men hvis du føler du må gi noe, så ville jeg i alle fall ikke brukt mye penger på noe sånt. Kanskje en god flaske vin? Evt gavekort på kinobilletter?

Foreldrene mine inviterte de aller nærmeste i min familie og i svigerfamilien for å feire at vi hadde forlovet oss. Men jeg hadde absolutt ingen forventning om noen gaver! Vi fikk en liten gave som mamma og pappa fikk da de forlovet seg, men alt annet ville jeg syntes var altfor mye.

Syntes det er skikkelig frekt om de forventer gave. Ta med en vinflaske til festen. Det bør holde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...