Gå til innhold

Ny greie med liv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille er veldig rolig i dag, og har vært det i hele dag. Jeg tenker det er fordi jeg har vært sengeliggende i hele dag... men nå har jeg spist sukker, tatt iskald dusj og drukket søtt uten serlig respons. Har og dunket og ristet magen uten serlig respons... og blir da litt usikker... alt er sikkert bra... men... Hvor går grensen? ved å kjenne noe i det hele tatt? eller ved forandringer? eller....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ved store endringer i bevegelsesmønster skal man vel ta kontakt, vertfall om det varer over tid.. jeg har klart å holde ut en dag,og da er det somregel normalt igjen på kvelden/eller morningen etter.. men da skal det sies at jeg har kjente endel liv, selv om det var mindre enn normalt for denne babyen..

Skrevet

Hadde det akkurat sånn på søndag; Heeelt rolig, bare et lite spark å by på etter jeg tyllet i meg BÅDE saft og cola i bekymringens navn. Tok seg opp sent på kvelden og siden jeg hadde JM-time morgenen etter valgt jeg å vente.

JM sa at jeg godt kunne ha ringt men at det var helt ok å vente slik jeg gjorde så lenge jeg fikk respons. Alt var bra med knøtt - hun er tilbake i sedvanelig kickboksermodus nå!

Skrevet

Da venter jeg til morgenen siden jeg får litt respons... bare ikke denne her turner/kickbokseren jeg er vant med...

Takk masse for svar...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...