Riha Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Hei, jeg våkner stort sett hver natt og har krampe i leggen eller under foten. Holder på å bli gal, er jo så vondt og må opp og tøye midt på natta. Noen fler med slike plager og som ev har noen gode råd?
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Magnesium- og/eller kalsiumtilskudd skal hjelpe!
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 Nycomeds kosttilskudd som heter "Aktiv" med magnesium, kalsium og Kalium har hjulpet meg masse! To om dagen
mon84 Skrevet 24. august 2010 #5 Skrevet 24. august 2010 Ligg med bena høyt! Jeg har vært plaget veldig med dette, men nå har jeg ett lite putetårn til bena og det hjelper mye. Når du kjenner at krampen begynner så prøv å strekk foten oppover, da klarer du ofte å stoppe krampen. gjør gjerne det før du legger deg også..
mamselise Skrevet 24. august 2010 #6 Skrevet 24. august 2010 var kjempeplaget en stund, men dytter innpå litt ost 2-3 ganger om dagen(tåler ikke melk, yoghurt etc noe særlig), i tillegg til Lifeline gravid. Ikke vært plaget siste måneden nå! :-)
Riha Skrevet 24. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 24. august 2010 Oki, takk for svar. Jeg tar 2g kalsium pr. dag men får pøse på med litt magnesium da:-)
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 24. august 2010 #8 Skrevet 24. august 2010 støttestrømper hjelper også magnesium tar man for å øke blodsirklasjonen som igjen fører til kramper..men som bonus hjelper det også på vannet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå