Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Jeg sitter inne og kooooooooser meg med en kopp kakao og safarikjeks:D Er 38+6, og i dag er første gangen på leeenge jeg føler at jeg faktisk kommer til å overleve graviditeten... Hehe. Har funnet frem alle de gamle pumpsene mine, tenkt å fikse de opp så jeg har masse "nye" sko til jeg er ferdig.. Smålei joggeskoa mine for å si det sånn. Så jeg harbestilt strasssteiner og spraymaling på ebay.. Gleder meg til det kommer! Hvordan er det med dere andre her inne i dag da?
Tezz78 Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Syns høsten er den beste årstiden Litt kjipt om det skal regne nonstop, men likevel, temperaturen er deilig, fine farger.... Kos med stearinlys og te :) Ligger nesten en uke bak deg, er 37+5 idag, og er rimelig utålmodig her jeg sitter..... Har vært hjemmeværende hele svangerskapet, så føler nok at tiden har gått noe sakte kan du si... Sa akkurat her om dagen til en venninne at jeg ser mest frem til å kunne ha noe annet på føttene enn joggesko!!! Hehe! Kommer til å dytte de laaaangt inn i skapet når jeg er ferdig altså! Små, men viktige ting haha
Sesilia Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 Koser meg innendørs med sjokolade og fotoalbumsnekring... Kooos... Deilig også med litt høstvær... Kos deg med skoa dine, høres ut som et gøy prosjekt!
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 25. august 2010 #4 Skrevet 25. august 2010 Tezz78 : Uff, vet alt on å være utolmodig,! Har også vært sykmeldt hele sv.skapet... I natt sov jeg 4 timer i strekk, og det var himmelsk, har nesten ikke sovet på 7 uker, så det var diiigg!,, var hos Jm og ble strippet i dag, håper det hjelper litt, men kan ikke føde i helga ;p svigermor skal være med, men ho er borte hele helga, så passer dårlig hvordan er det med deg i Dag da? Sesilia : fotoalbum er gøy, syns det er såå kos med kreativitet skal kose meg med skoene ja, gleder meg til tinga kommer i posten så jeg får satt i gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå