Gå til innhold

Hvilken seng/madrass har du - og vil du anbefale den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe ny dobbelseng og går meg vill i jungelen av madrasser. Søkt en del på nett, og ser noen elsker Svane, mens andre sier det blir "dump" i den. Mange er fornøyd med IKEA (men der er det mange forskjellige å velge mellom, og de færreste skriver hvilken type de har). Tempur er det visst også delte meninger om.

Jeg vil gjerne ha en fast madrass, den får koste det den koster sålenge den er god (men det gjør ikke noe om den ikke koster 30 000).

Noen som har en madrass de er fornøyd med? Tips mottas med takk!

Fortsetter under...

Skrevet

har sultan rammemadrass fra ikea (finner ikke på madrassen hvilken av dem) , hatt den i fem år, på tide med ny seng

Sikler da litt etter denne i 180x210

http://skeidar.no/skeidar.portal?_nfpb=true&_windowLabel=portlet_Varekatalog_2&portlet_Varekatalog_2_actionOverride=%2Fportlets%2FvareKatalog%2FupdateMainProduct&portlet_Varekatalog_2page_id=1&portlet_Varekatalog_2product_id=42979&_pageLabel=page_varekatalog

men ikke råd enda.. =P

(min mor og de kjøpte denne, og er kjempefrnøyde. Min stefar har parkinsons etc og klarer ikke snu seg om natta, men sover godt på denne)

Skrevet

Har Svane excellent og er kjempefornøyde med den. Tidligere hadde vi Ikea-seng. Vi hadde den mykeste av madrassene, men syntes den var like hard som om vi hadde ligget på gulvet.

Til sønnen vår har vi kjøpt Wonderland. Den er fantastisk å ligge i!

Skrevet

Takk for svar. Tror forøvrig at det meste kommer til å bli bedre enn den 10 år gamle IKEAmadrassen vi har nå, får "vondter" i kroppen...

Skrevet

Mann min og jeg har Wonderland madrass og overmadrass, og er utrolg fornøyd!!!!

Vi kjøpte Svane madrass til tulla nå, mest fordi en Wonderland madrass i den str hun måtte ha var bestillingsvare... Ellers hadde vi kjøpt det til henne også :)

Anbefaler virkelig Wonderland!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...