indigo25 Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 min sitter langt nede i bekkenet, er i tillegg plaget med symfyseløsning. Kan det ha noen sammenheng? Og er det noen reell fare for setefødsel eller kan ungen snu seg flere ganger ennå? Hvis man evt har en setefødsel i vente, kan man selv få velge keisersnitt?
poppys Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 jeg var på kontroll i uke 29,da lå hun i seteleie enda.Nå på kontroll i uke 33 ligger hun med hodet ned:-)
Lillegullet vårt <3 Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 Samme her. Jeg var på kontroll i uke 32, da lå hun i seteleie, men på kontroll i dag, uke 34, hadde hun snudd seg )
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 24. august 2010 #4 Skrevet 24. august 2010 det er jo såpass tidlig at det er store muligheter for at babyen din snur seg. hvis ikke blir det foretatt en leiekontroll med røngten måling av bekken. også vil du da i sammarbeide med en lege finne ut om du skal føde vaginalt eller ved ks. er i hvertfall sånn jeg har forstått det. er i uke 35 selv med seteleie. og han min har og fortsatt sjans til å snu seg. men vil anbefale deg å lese litt om andre erfaringer med setefødsel, det har i hvetfall hjelpt meg så jeg har ikke angst for vaginal fødsel nå.
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 24. august 2010 #5 Skrevet 24. august 2010 jeg er 34 uker på vei og hun ligger i tverrleie. Håper hun legger seg ned med hodet snart:) har hørt at de kan fint snu seg til uke 36, deretter blir man vurdert tror jeg...
-S- Skrevet 24. august 2010 #6 Skrevet 24. august 2010 Min lillegutt lå i seteleie da jeg var 36+1. På kontroll 6 dager etter, uke 37, var hodet ned og så og si festet:) Så absolutt at h*n kan snu seg flere ganger ennå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå