Tre skjønne Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Jeg har en pakke liggende som jeg ikke skal bruke menlig...
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Ja, kanskje det! Er det ok å ta det uten å ha sjekket seg hos lege først? Hva skal du ha for pakken?
Tre skjønne Skrevet 24. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2010 Man må ha vært hos gynokolog først. En GU bør tas for å utelukke cyster!
ikke i bruk Skrevet 24. august 2010 #4 Skrevet 24. august 2010 Hvis du scroller litt nedover og finner et innlegg av ei som kaller seg saltstenger, så kan du ta kontakt med henne. Hun trenger pergo, har resept, men får ikke tak i!
endelig gravid :) :) !! Skrevet 24. august 2010 #5 Skrevet 24. august 2010 Åhh Takk Bare.mamma-1.ins Varmer så når andre mennesker bryr seg Jaaaaa jeg trenger .... kan jeg sende deg en privat mail ?? betaler gjerne extra ...
endelig gravid :) :) !! Skrevet 24. august 2010 #6 Skrevet 24. august 2010 nå har jeg sendt deg en privat mail .. kan du se om du fikk den ? med private e-mailen min ??? Håper du svarer reskt Stresser litt med tida Takk på forhånd
Tre skjønne Skrevet 26. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 26. august 2010 Oi, se her ja... Hakke sett at du har svart over her også jeg... Så utrolig fint at behovet for pergotime ble lik null pga graviditet... GRATULERER!!! Til dere andre jenter, har fortsatt ledig pergotime
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå