HELomvending Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Jeg fant ut for en liten uke siden at jeg hadde jo nesten ikke NOE i str 50, og fikk jo litt panikk, når folk komenterte det med; " men det mååå du jo ha! " Og kjøpte derfor inn masse, spesielt i ull, og helst da det dyreste fra JoHA(det var jo så fiiiint!) og eller massse masse annet som jeg fant, som jeg digget. Også... Fant vi ut at lille bebiliten ikke er så liten...Klumpedumpen var 3800 i uke 36, og ble estimert til 4600-4700, minst, ved fødsel. (uke 38 i dag) Pokkers. Kommer han ikke til å passe 50 i det hele tatt da ell?? Håper det, for jeg har jo dratt av lappen og vasket alt jooo... åååh.. dumma. Hører liksom så mye forskjellig. Noen som har no erfaring med super-big bebis? (= Så..han kan gjeerne komme før, så ikke alt bare er bomkjøp!
krisb Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Din lille gutt får nok på seg str 50 ved fødsel, men av erfaring så vokser han nok rimelig fort ut av det Er du heldig kan han bruke det en liten måned kanskje.. Skal ikke si at du ikke får brukt det i det hele tatt, jeg kjøpte til min datter hente dress i str 56 og det var jo for stort, men jeg følte ikke at str 50 var nødvendig. Nå velger jeg og holde meg unna det, fordi man generellt ikke rekker å bruke alt uansett. Men krysser fingre for at du ikke bare har gjort bomkjøp, og kanskje så kan det være en annen bebis som får bruk for det etterhvert?!
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 ikke sikkert at babyen blir så stor likevel...min ble estimert veldig stor og var bare 4,2 Legene hadde planer om å ta han ut i 6mnd pga jeg var syk..kjøpte da masse i størrelse 42, 44,46....men men...kom 4 uker på overtid istedenfor han....Man vet liksom aldri
mamma til 3:) Skrevet 24. august 2010 #4 Skrevet 24. august 2010 Søte lille deg:) Kommer ikke så ann på kiloene, men på lengda på lillemann! Og de går alltid litt ned i vekt etter fødselen. Så er nok mulighet for å få brukt det litt ihvertfall:)
HELomvending Skrevet 24. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2010 aah.. godt å høre. Har bare lyst til å bruke det LITT i det miste, for det er jo så mye fiiint! (= Men da er det jo jaggu håp. (=
scoobydo Skrevet 24. august 2010 #6 Skrevet 24. august 2010 første mann var 3,6 kg og 51 cm ved fødsel... vi brukte str 50 på han i ca 1 mnd... spesielt blei buksene i str 56 for store... I ullkle hadde vi berre str 60, men det var og alt for stort for han...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå