Gå til innhold

Hvor er det fint å dra på kjæreste tur i mars? Både i Norge og utland.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å ta med mannen min med på en tur når han fyller år i mars.. noen som vet om noen koselige plasser å dra.. gjerne en plass der man kan oppleve noe...?

Skrevet

Er det begynnelsen eller slutten av mars? Hvis det er slutten, vil jeg anbefale Budapest. :) Men i begynnelsen av mars er det ofte skikkelig kaldt og guffent der, og det KAN også være det i slutten av mars. Italia eller Spania er kanskje sikrere mtp våren? Det er jo greit å ha litt vår på en kjærestetur, slik at man slipper unna slaps og iskald vind?

Skrevet

Du kan jo prøve sør vest Tyskland, Freiburg, utrolig koselig og fin by og i mars burde våren være rett rundt hjørnet.

Eller Frankrike, men da ikke Paris, det er i mars kjlig, lengre sør ville jeg ha prøvd.

Italia har jeg fullstendig i vrangstrupen, bortsett fra sør Tirol men der er det vinter i mars.

Skrevet

Vi var i New York i mars 2006. Litt kaldt, men nydelig vær (varierer nok).

Fantastisk by, mykje å sjå og gjøre.

Kan også få ganske billige turer dit. Sjekk f.eks. kelkoo.no på hotell-priser.

Skrevet

Week-end tur til Svalbard! Om dere er friluftsinteressert finnes det mange forskjellige utflukter og ting man kan gjøre der. Det blå lyset i mars skal visstnok være en opplevelse i seg selv. Du finner mer info om ting å gjøre på http://spitsbergentravel.no/Start/. De gangene jeg har vært der har vi bodd på SAS-hotellet som er bra fordi det ligger veldig sentralt til, restauranten der har også fantastisk utsikt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...