Sadie *Mamman til Johanne* Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Føler meg innimellom som en nett-nerd så mye henging som det blir her inne til tider, men er veldig glad for alle dere jenter her på BIM som alltid har et svar eller en kommentar. Koselig! Lykke til i innspurten alle sammen! :-)
ev@drian Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Jeg er SÅ enig med deg, Sadie! Lite energi til å treffe venner, og flesteparten av disse (som forsåvidt er ganske få til sammen) er ikke "rette folka" til å prate babyklær og fødsel med hehe. Få av vennene mine som har barn osv. Og her inne kan man få hjelp til så mye, og ikke minst forståelse som få andre er i stand til å vise - vi er jo veldig i samme båt Er nettnerd jeg også, men sånn er det bare... Og da er bim bra å ha Lykke til selv!
HELomvending Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 Signerer denne jeg også. (: det er så inderlig trivelig å "komme inn" til jentene på BIM om dagen. Nettnerd eller ei, det er forferdelig oppløftende og moro å lese og ikke minst få svar på ting man lurer på!!! (= Takk snupper!! Dere er herlige! (=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå