Gå til innhold

Noen som har handlet på komplett.no? Fornøyd eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å kjøpe en mini-pc der.

Skrevet

kjøpt både pc og tv der!

rask levering, bra service og oversiktlig hjemmeside.

kjøpte en asus mini pc, batteriet ble ubrukelig etter 9 mnd (med mishandling) fikk beskjed om å kontakte asus dirkete, dagen etterpå hentet en "asus mann" batteriet og noen dager etter der igjen kom samme mannen tilbake med helt nytt! :-) gratis og rask service!

Skrevet

Det er akkurat en asus mini-pc jeg kikker på. Fornøyd med den sånn generelt?

Jeg har ikke tid til at det skal bli masse tull og sånn, da vil jeg heller kjøpe i butikk:-p

Men det der hørtes jo lovende ut!

Skrevet

Kjøpt masse derfra og like fornøyd hver gang. Rask levring og god service.

Skrevet

Veldig fornøyd med pc'n ja og så trygt og godt at den har et års ekstra garanti i forhold til andre pc'er på markedet.

Ikke noe tulle-erfaring med komplett her nei ;-)

Handler alt av små og store dupeditter på nett.

Håper du blir fornøyd!

Skrevet

Ah høres lovende ut, jenter! Tusen takk for hjelpen:)

Skrevet

Hvor lang leveringstid har dere opplevd at det er f. eks på pc da?

Skrevet

Henger meg på de med positive erfaringer her. Har fått varer dagen etter det er bestilt - mulig det er tar litt lengre tid for de som ikke bor i Sandefjord;-)

Skrevet

Jeg mener på at jeg bestilte levering hjem på døren og at den kom som avtalt på nettsiden deres.

Tv'n bestilte jeg ekspress fart på og den var her dagen etter, pc'n mener jeg ble levert på døra som avtalt og med den leveringstiden som var avtalt og. Toppen tre dager etter.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Gubben (som er over snittet interessert i lyd, bilde og allslags duppedingser) handler alltid derifra. Kjempegod service og rask levering :)

Skrevet

Ser man kan avtale henting på sånne pick up points, det er like greit, for da slipper jeg å tenke på om jeg er hjemme når de kommer (hater å vente på håndverkere, leveringer osv.).

Skrevet

Tusen takk for at dere deler gode erfaringer, kommer til å bestille derfra:)

Skrevet

Jeg har kjøpt tv, mobiltelf og pc derfra.

Veldig fornøyd. Samme produkter som i butikken, men mye billigere :)

Skrevet

Har hørt at mange ikke er like fornøyd, hvis enheten blir defekt. Det er mye enklere å forholde seg til en butikk enn en nettforhandler, hvis noe går galt. Har ikke handlet derifra selv.

Skrevet

Veldig fornøyd :) Har bestilt masse derfra. Men nå jobber broren min der så det er mye av grunnen. Da bestiller jeg noe på en mandag og så henter jeg det på pick up point på onsdagen(henter på vinderen på den jernvarehandelen, siden det er nærmest meg)

De kjører sånn ekspressbiler fra sandefjord til oslo nesten hver dag.

Skrevet

Nja, synes nå ikke bestandig Elkjøp ol er så enkle å forholde seg til heller;-)

Skrevet

jeg har handlet flere ting der. både pc og div småting som ekstern harddisk osv.

synes de har veldig bra service. de er raske og hyggelige. jeg gjorde den blemmen at jeg bestilte feil vare, så ringte jeg de dagen etter, og de ordnet opp med betaling og avbestilte varen uten noe problem.

er superfornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...