Gå til innhold

Noen andre nye prøvere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ustabile sykluser, så dette blir spennede...Venter på EL og håper det skjer om ikke så altfor mange dagene.

Har ett barn-krysser fingrene for at vi får en spire som sitter etterhver, slik at mini får en søster eller bror!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg er også i 1.pp. Hadde EL for en liten stund siden, så blir testing neste uke. Hvis ikke TR kommer da...

Jeg har også ett barn. :)

Krysser fingrene for oss!

Skrevet

Så gøy!

Håper tanta holder seg unna deg!

Er så utålmodig jeg...Skulle gjerne hatt en liten(eller stooor) spire allerede...Ha,ha..Får se om jeg får EL først kanskje?

Skrevet

Håper jeg også! :)

Skulle helst hatt en spire samme dag som vi bestemte oss for å prøve igjen. Hehe ;)

Bestilte tester i dag, så når de kommer blir det nok full testings!

Lykke til med EL og aktivitetene rundt det... ;)

Skrevet

Jeg og er ny her. Vi begynte aa prove I sommer. Har uregelmessig mens, men tror jeg er 4 dager over IKM. Tester fortsatt negativt. Begynner aa bli rimelig utalmodig...

Skrevet

Jeg er også ny.

Sluttet på Cerazette for ca en uke siden, fikk mens med en gang. Håper syklusen blir stabil ganske med en gang.

Spennende tider det her :)

Skrevet

også ny her....akkurat ferdig med tanta nå så når jeg kommer hjem fra ferie er det klart for prøving...hehe

Skrevet

Rimelig ny jeg og, er i 1 pp nå. HAr ikm en gang i uke 35, så dette blir spennende. Har ikke noe voldsom tro på at det har klaffet denne mnd, men jeg får bare vente å se. Har også en liten en fra før av, og ja, skulle helst blitt gravid i går jeg også. he he.

Skrevet

jeg også er ny her.begynte på 1pp i disse dager som er. så veldig spent på om det skjer noe. Sluttet på microgynon i mai. men har ikke begynt å prøve før nå. hatt så og si regelmessig syklus. (29-30)

Vil at det skal skje noe NÅ! =)

Skrevet

jeg er ganske ny her:) har ikke skrevet så mye her, men kikket i noen uker.. sluttet på pilla i slutten av juli og fikk blødning som forventet med en gang..nå går jeg bare å venter på TR (eller positiv test) sånn at jeg får en syklus etterhvert...Har lest om de som gikk mange mnd uten TR etter p-pilleslutt så er litt nervøs for det da:/ men jeg får bare si lykke til til alle sammen her, måtte det gå raskt for alle sammen:)

Skrevet

Første pp for meg og! Har et barn fra før av. Veldig spennende det her. Har ikm på lørdag og har alle symptomer på graviditet/PMS - hehe. Skal teste på fredag og prøver å ikke bli utålmodig. Sååå vanskelig!

Skrevet

Hei!

Jeg er også i første "skikkelige" pp. Sluttet på p-piller i slutten av juni, og fikk første mens ni dager etter beregnet. Prøvde jo den måneden også, men har jo hørt om de som ikke fikk mensen på veldig lenge, så det var vanskelig å vite om man i det hele tatt hadde en syklus.

Nå merker jeg at jeg har eggløsning en av dagene, så da er det bare å stå på!

Skrevet

skjønner det veldig godt. blir alltid utålmodig når man venter på at forhåpentlig noe godt skjer.

Håper bare jeg klarer å styre unna å "se" etter disse symptomene når den tid kommer, men blir nok vanskelig... men blir nok fort til en test før ikm skl være.

Noen andre som har prøvd de El- strips testene fra billigtest?

Skrevet

Jeg er også ny her... Venter IKM 05. sept. Har ikke prøvd noe særlig denne måneden så vet ikke om det regnes... Vil gjerne at babyen kommer når samboeren min er ferdig med studiene.. Så fra neste måned setter vi alle kluter til :-)

Skrevet

Også ny her=) Første ordentlige pp er ikke i gang ennå.. Men sluttet på p-pillen for lengst, å folat er en del av mitt daglige inntak, så er godt i gang for det. Men nov blir første mnd hvor El-tester skal brukes, å prøvingen for alvor starter=)

Skrevet

Hei

Jeg er også ny her.. dvs jeg har vært hemmelig titter her inne en stund, men tenkte kanskje at det kan bringe lykke å komme ut av skapet!

- Ønsker oss alle lykke til med prøvingen og at spiren sitter snart!

Skrevet

Er også ny i dette forumet. Venter besøk av tanta på mandag, så er vi i 1 pp. har ei jente på 2 fra før, så det hadde vært gøy med en lillesøster/lillebror.

Håper det ikke tar så altfor lang tid før spira sitter :)

Lykke til alle sammen!

Skrevet

jeg er ny på dette forumet:) vi har vært prøvere siden desember 08, og først nå har jeg vært hos legen og tatt celleprøve, alt var fint. skjer det ikke noe mer på noen måneder så blir det videre til gyn. har nettopp bestilt meg babyklister så håper at dette gjør susen:D

lykke til alle sammen=)

Skrevet

Hehe, babyklister... Limer man fast babyen inni der da? Fikk bare noen rare bilder!

Men som jeg skrev over har jeg nettopp begynt å prøve, så jeg kan jo ikke noe om sånt man bruker når man har prøvd en stund.

Bruk masse klister da, så babyen sitter godt fast!

Ønsker deg masse lykke til sola89 og alle dere andre også!

Skrevet

Ja, nå kan vi nesten kalle oss offisielt prøvere:) Mistet spiren ifjor i uke 6, men da ikke planlagt. Har også hatt ganske ustabile sykluser etter jeg slutta med pillen, men 1,5 år senere så er de blitt mer stabile på ca 36-37 dager som er normalt for meg. Har heldigvis EL i alle mine sykluser, temper og sånt. Forventer neste EL rundt 9 sept pluss minus.

Skrevet

Ja vi er også det. Vi går snart inn i pp nr 2, fra den 31 august etter mine beregninger, hadde vært moro om det hadde skjedd rundt den dagen, på 28 års dagen min. Å bli gravid med 1 man er noe jeg gleder meg enormt til, å babyene som følger etter så klart :-)

Lykkeønsninger til ALLE sammen ;-)

Snart sitter spiren til oss alle...

Skrevet

Hei hei alle sammen! :)

Så bra at det er flere enn meg som er i 1pp :)

Sluttet på pillene i slutten av juli, så hvis jeg har normal syklus så er ikm nå på fredag! :) (Men skal vel godt gjøres at kroppen er i rute allerede nå... )

Men er vel lov å håpe :P

Har murringer konstant (Hvertfall når jeg sitter i ro, da blir det veldig mye), og er litt småkvalm nå og da..

Men om man kjenner godt etter hele tiden, så merker man jo stadig nye graviditetstegn... :P rart det der... :P

Lykke til alle sammen!! :)

Skrevet

Her var det mange prøvere =)

Vært så travelt at vi har hatt altfor lite sex =( , EL er over for denne gang. Kan jo uansett håpe, men tror jeg må satse alle kluter på neste runde.

Lykke til alle sammen!!!

Skrevet

Hallois! Vi skal også starte skikkelig fra neste måned pga ny jobb å greier, men er litt uforsiktig nå for det :P Blir spennende å se om den sitter fort eller ei! :) Kjekt å følge andre som er nye prøvere også! Snart er vi kanskje sammen på 1 trimester :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...