Ruger på 2 små gull <3 Skrevet 24. august 2010 #1 Del Skrevet 24. august 2010 Heisann! Nå har jeg ventet 8 mnd på innkallelse til samtale/undersøkelse i Tromsø.. Begynner å bli en smule lei,å kjenner det begynner å ta på psykisk også.. Har tenkte mye på dette i sommer. Ringte (IGJEN) til Tromsø i dag, for å høre hvordan ståa er, men blir aldri noe klokere etter tlf samtale.. Synes ikke tlf dama er noe hyggelig i det hele tatt. Sånne folk burde ikke jobbe med dette.. Hun sier det er ofte det er 9 mnd ventetid, å jeg er jo så ung enda, så det er ikke noe å stresse med for min del. Jeg blir 25 i neste mnd. Forklarer henne at det verste er å ikke vite hva som er galt med oss. Hun sier de må ta de som er syke, å trenger behandling.. De ordene som kom ut av min munn idag, er ikke egnet seg på trykk, men jeg svarte tilbake med samme mynt! Begynte å gråte etter samtalen, hadde heldigvis min kjære samboer hjemme, så fikk god trøst Lurer på om det er flere som venter å venter å venter, å da i så mange måneder uten å høre noe? Luer på om jeg skal bestille time hos legen min å prate litt med han.. Hilsen frustrert!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142237349-frustrert-ang-ventetid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
btvsf75 Skrevet 24. august 2010 #2 Del Skrevet 24. august 2010 Ja det er ventetiden som er verst. Ventet og ventet på time hos gynekolog (lokalt) og så to sæd tester i bodø og så fikk vi bare et brev om at vi måtte få tatt blodprøver å få sendt til Tromsø. De to mnd mens vi ventet på å få høre fra dem da var de lengste i mitt liv. Og etter to mnd til var vi i gang Det kan nok være greit å snakke med lege hvis du er urolig men trøst deg med at du er ikke alene. Synes sjøl kontakten med Tromsø har vært grei nok men ventingen er grusom uansett hvor god info man hadde fått. Jeg venter på å starte med andre forsøk og det tar en evighet sjøl om jeg har datoen. Lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142237349-frustrert-ang-ventetid/#findComment-142238970 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå