Gå til innhold

hvor "normalt" lever dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg i forhold til røyking, drikking, festing etc...??

Eller stopper dere helt opp den biten der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri vært noe festløve eller stordrikker, men tar meg gjerne en cider eller smirnoff en gang i blant ;) snuser også fortsatt.. kommer nok ikke til å slutte før jeg er gravid tror jeg. Så jeg lever helt normalt, akkurat som før:)

setter ikke livet på vent, for det kan jo ta en stund før det evt blir en spire ;)

Skrevet

Jeg fester ikke og røyker ikke:)

Kan gjerne ta litt vin i helgene og rusbrus, men nå i prøveperioden er jeg avholds, ingen problemer med det:)

Har et lager med bacardy breeze stående i kjøleskapet fra en sverigetur da, men de får stå litt enda til jeg vet om jeg er gravid eller ikke:)

Skrevet

Har ett barn så er ganske lite festing til vanlig for meg. Kommer derfor ikke til å legge livet så mye om...Røyker aldri, drikker meget sjelden uansett...

Prøver man over veldig lang tid, må man jo leve litt også. Man har jo uansett perioden fra mens til el hvor sjansene for å være gravid ikke akkurat er store...

Skrevet

Røyker gjør jeg ikke uansett, men jeg tar meg et glass vin i ny og ne, også mellom el og IKM, men ikke mer enn et glass eller kanskje to. Prøver å trene litt ekstra og ta vitaminer, ellers lever jeg som vanlig :)

Skrevet

Lever ganske normalt. Har aldri røyka og drikker veldig sjelden. Kan ta en cider eller et glass vin i blant, men det har jeg ikke gjort nå mellom EL og IKM.

Skrevet

Lever helt normalt som før jeg, med både spekeskinke, salami og det som hører med innen vi ser at en ny spire har tatt plass. Jeg hverken røyker/snuser og med en sønn på snart 2 år, blir det ikke akkurat mye tid til fest ;) Holder ikke livet "på vent" mens vi planlegger småsøsken, men koser meg heller med det som er. Og tar gjerne et glass vin/pils i helgene eller er med på sprell om noe skjer en gang i blandt ;D Jeg tar folsyre er det eneste, sammens med andre vitaminer - og bør sikkert begynne å gå mer turer snart... :P

Skrevet

Jeg har prøvd begge deler i ulike prøveperioder og tror ikke det spiller så altfor stor rolle den ene eller andre veien. Kan vel være lurt å holde seg unna de største festutskeielser med sprit og fest hele natta, men å ta seg et glass øl eller vin og leve vanlig mener jeg går fint.

Tenk så mange som har blitt uplanlagt gravid og ikke funnet ut at de er gravide før det har gått uker/ måneder. Har jo gått fint med de jeg kjenner, inkludert meg selv da mamma ikke visst hun var gravid med meg før hun var 14 uker på vei!

Skrevet

Lever ganske normalt. Drikker skjelden uansett da. Litt røyk i ny og ne. Kan ikke bli helt hysterisk selv om mann prøver. Vet ikke hvor langt tid det tar før jeg blir gravid.

Skrevet

Forrige gang levde jeg "asketisk" i over ett år, men ga opp til slutt og levde som normalt. Kommer til å leve normalt denne gangen også, inntil positiv test.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...