lykkeliten1 Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 kan dere hjelpe meg litt her? Har ikke hatt skikkelig mensen siden juni. Hadde regelmessig normal, rød blodig mens frem til da. Siden juni har det bare vært litt brunaktig vann. Kanskje 1 dag eller 3 med ordentlig blødning. Har IKM denne uka og i går kom det en adri så liten blodstripe på papiret etter at jeg hadde tisset. Hvorfor tror dere at det er slik? Er liksom ubehagelig når det ting ikke fungerer som det skal?! Har noen noen ideèr? Sorry ekle detaljer.
Gjest Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Vanskelig å si, men jeg vet av egen erfaring at jeg fikk en festeblødning en uke før forventet mens sist gang jeg var gravid. Blod på papiret og holdt med et truseinnlegg den ene dagen. Er det lenge siden du sluttet på prev da? Mange får uregelmessige blødninger og syklus etter endt p-pillebruk f.eks. Kan ta litt tid før ting stabiliserer seg.
~ Kali ~ Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 Etter første mens etter pilleslutt var over, fikk jeg en blødning 5 uker etterpå som varte i to dager, etter det var det pause en dag, tenkte den var over. men nei.. fikk noe likt det du hadde, brunaktig vann. jeg var hos jordmoren og spurte om dette, hun skrev ned de 3 menstruasjonen jeg har hatt etter pilleslutt, regnet ut sykluslengde, og lurte på om jeg hadde spontanabortert. da siktet hun til den rare blødningen som ble brun til slutt. var vannaktig første dagen, deretter fikk den litt slimete konsistens. ekkelt jeg vet ikke om det var sa.. men hun sa det også kunne være at kroppen kvittet seg med pillen. vet ikke om du har gått på den, men.. huff ble litt mye dette men hvis du er bekymret så kan det være en ide å kontakte jordmor eller noe, og fortelle om dette, også får du kanskje litt mer svar. det fikk jeg!
lykkeliten1 Skrevet 25. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2010 Takk for svar dere to. Tenkte jeg skulle ta meg en tur til gyn etter at denne rare mensen er over. Gikk på piller før, men det er snart 2 år siden jeg sluttet, så tror ikke det har noe med det å gjøre. Nei, jeg skal snakke med gyn snart som sagt. Men takk for tankene. Greit å få luftet tankene litt også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå